Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@10:40:23 GMT

ضعف‌های استقلال از نظر بهتاش فریبا

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۰۸۱

به گزارش وانانیوز، 

بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: استقلال در ۲ -۳ بازی آخر خود روند تاکتیکی مناسبی را پشت سر گذاشت و در دیدار آخر هم با بدشانسی توپ‌هایش وارد گل نشد.

وی ادامه داد: شاگردان شفر به پیشرفت تاکتیکی خوبی رسیدند و برعکس بعضی از تیم‌ها، تعطیلات لیگ به کمک استقلال آمد و باعث شد تا مصدومان تیم برسند و کارهای بدن‌سازی را انجام دهند تا با آمادگی کامل در نیم‌فصل دوم به تیم اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال ۴ بازی مهم دارد که به جز پدیده، سه بازی دیگر آسان به نظر می‌رسد و آبی‌ها باید بتوانند تا نیم‌فصل تمام این ۱۲ امتیاز را بگیرند که اگر این اتفاق بیفتد، استقلال دوبره به جمع مدعیان بازمی‌گردد.

فریبا درباره بازیکنانی که استقلال در نیم‌فصل نیاز دارد تا آن‌ها را جذب کند گفت: برعکس بسیاری که می‌گویند استقلال به تمام‌کننده احتیاج دارد، من می‌گویم ما مهاجم‌های خوبی نظیر روح‌الله باقری، مرتضی تبریزی و الله‌یار صیادمنش داریم که بعد از نیم‌فصل بازیکنانی مثل شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان هم به تیم اضافه می‌شوند که کار ما را در خط حمله راحت‌تر می‌کند. استقلال اکنون به یک بازیکن بازی‌ساز نیاز دارد تا توپ را در پشت محوطه جریمه حریف بگرداند و برای بازیکنان موقعیت‌های زیادی ایجاد کند.

او افزود: البته در پست دفاع وسط هم بازیکن کم داریم و تنها دانشگر و پژمان منتظری هستند که به صورت تخصصی در این پست برای ما بازی می‌کنند. چشمی در اصل هافبک وسط است و سهرابیان هم در پست دفاع چپ بیش‌تر به کار استقلال می‌آید. ما نیاز داریم تا یک بازی‌ساز و یک دفاع جذب کنیم.

این عضو کمیته فنی استقلال درباره آینده گرو و نویمایر در استقلال عنوان کرد: من نمی‌خواهم نام بازیکنی را بیارم و تکلیف همه بازیکنان در نیم فصل مشخص می‌شود. اکنون تمام بازیکنان باید تمرکزشان را روی این ۴ بازی باقی مانده بگذارند تا استقلال بتواند تمام امتیازات را کسب کند. پس از آن مربی است که اعلام می‌کند که چه بازیکنی برای باقی فصل به دردش خواهد خورد و به چه بازیکنی دیگر احتیاج ندارد.

این پیشکسوت استقلال در پایان درباره اضافه شدن دستیار به کادر فنی استقلال تصریح کرد: ما فردا یا پس فردا جلسه‌ای در کمیته فنی خواهم داشت و مربی در نظر گرفته شده را بررسی خواهیم کرد و پس از آن درباره حضور او تصمیم خواهیم گرفت.

منبع: وانا

کلیدواژه: بهتاش فریبا دستیار شفر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی به دنبال ماموریت نیم تمام مقابل ویسی

به گزارش “ورزش سه”، عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی یک همکاری بزرگ را برای شکل‌گیری تاریخی‌ترین اتفاق برای استقلال خوزستان را به سرانجام رساندند و البته بعد از آن بیشتر در قامت رقیب برابر یکدیگر قرار گرفتند.

لیگ پانزدهم این دو مربی در کنار هم زمینه ساز قهرمانی تاریخی استقلال خوزستان شدند و البته بعد از آن با حضور ویسی در سپاهان، آنها بیشتر به عنوان رقیب روبروی یکدیگر قرار گرفتند تا شرایط آنها با تغییر مواجه باشد.

اکنون اما در تقابل دوباره شرایط کمی سخت و جنجالی‌تر هم شده است؛ عبدالله ویسی که به تازگی و از این هفته هدایت فولاد را در دست گرفته، ماموریت سختی را برای عبور این تیم به سمت بالای جدول و فاصله گرفتن از مدعیان سقوط پیش روی خود می‌بیند و البته خیلی زود رویروی همکار اسبق خود قرار گرفته است.

آنها در نیم فصل اول هم در قامت سرمربی استقلال خوزستان و نفت آبادان برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که البته ماحصل این رقابت تساوی یک - یک بود. یک تساوی تلخ برای پورموسوی که تا لحظات پایانی سه امتیاز ارزشمند را در مشت خود می‌دید اما ناگهان با گل ثانیه‌های پایانی شریعت‌زاده به تساوی رضایت دادند.

موضوعی که البته انگیزه زیادی برای پورموسوی شکل داده تا به دنبال جبران آن نتیجه باشد. سرمربی استقلال خوزستان البته در بازی رفت مقابل فولاد هم بدشانسی بزرگی آورد و گرفتار همان طلسم دریافت گل در ثانیه‌های پایانی شد. اینبار در شرایطی که به نظر می‌رسید دو تیم به تقسیم امتیازات و نتیجه تساوی بدون گل رضایت دارند،  گادوین منشا در ثانیه پایانی بازی سه امتیاز را با گل خود به فولاد هدیه داد.

شرایط دو تیم البته اکنون به شکلی است که هم پورموسوی و هم ویسی بیشتر از همیشه چشم به سه امتیاز دوخته‌اند. سه امتیازی که می‌تواند شرایط را در جدول تا حد زیادی به سود هر کدام از تیم‌های برنده کند. پورموسوی اما هدف انتقام پا به این بازی برابر تیم اسبق خود خواهد گذاشت. انتقام و جبران تک امتیازی که در بازی رفت مقابل فولاد از دست داد و دو امتیازی که مقابل نفت آبادان ویسی از چنگ او در آورد، برتری در این دربی می‌تواند جبران بزرگی برای آن دو بازی تلقی شود در جدول نیز شرایط را به نفع تیم او کند. باید دید اینبار او مقابل ویسی برنده خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • بهتاش فریبا: استقلال عاقلانه بازی می‌کند نه دفاعی
  • فریبا: استقلال عاقلانه بازی می‌کند نه دفاعی
  • بابک مرادی: از استقلال خیلی سَرتر بودیم
  • مرادی: خیلی سرتر از استقلال بودیم
  • پورموسوی به دنبال ماموریت نیم تمام مقابل ویسی
  • دربی سرد و کسل‌کننده به نفع استقلال بود
  • هاشمی‌نسب: تحریمم کرده بودید، دو شب نخوابیدم!
  • هاشمی نسب: دفاع ما اتوبوسی نیست
  • هاشمی‌نسب: در این دو شب نخوابیدم و استرس داشتم
  • نشست جنجالی هاشمی‌نسب با قطع سوال خبرنگار