Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@06:34:49 GMT

سفارتخانه دانمارک به تهران باز می گردد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۰۹۳

سفارتخانه دانمارک به تهران باز می گردد

سفیر ایران در دانمارک خبر داد که سفیر این کشور اروپایی فردا به تهران برمی‌گردد و فعالیت خود را در سفارتخانه دانمارک درتهران بار دیگر آغاز می‌کند.

به گزارش صدای ایران از ایلنا، مرتضی مرادیان در صفحه توییتر خود نوشت: امروز با دنی عنان سفیر دانمارک در تهران صحبت کوتاهی داشتم. خبر داد که فردا به تهران برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهار امیدواری کردیم تا با تلاش و کوشش دو سفارت مشکلات برطرف شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سفیر دانمارک سفارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر جدید ایران در نیجر با امیرعبداللهیان

علی تیزتک سفیر جدید ایران در نیجر در آستانه عزیمت به محل ماموریت با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تیزتک امروز یکشنبه با امیرعبداللهیان دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشی از حوزه ماموریت خود، برنامه‌های پیش رو در زمینه توسعه و ارتقای همکاری‌ها بین دو کشور را تشریح نمود.

 وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار با اشاره به اراده جدی دولت آیت‌الله رئیسی برای توسعه روابط و همکاری‌های همه جانبه با قاره آفریقا، گسترش روابط  ایران و نیجر در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و پیگیری توافقات و برنامه‌های توسعه و گسترش روابط دوجانبه از جمله برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را در این راستا ضروری دانست. 

علی تیزتک پیش از این در سمت‌های رئیس دبیرخانه دریای خزر، معاون سفارت ایران در ترکمنستان و معاون اداره اول مشترک المنافع و قفقاز (اوراسیا) و همچنین در ماموریت های مسکو و کی‌یف خدمت کرده است.

اسامی 5 سفیر جدید ایران که با رئیس‌جمهور دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الجزایر در واکنش به تصمیم مغرب: تلافی می‌کنیم
  • سفیر پاکستان در تهران: حجم تبادلات تجاری میان ایران و پاکستان باید به ۵ میلیارد دلار برسد
  • سفیر پاکستان در تهران: حجم تبادلات تجاری میان ایران و پاکستان باید به 5 میلیارد دلار برسد
  • تاکید سفیر پاکستان در ایران بر تسریع روند امضای توافق تجارت آزاد
  • دیدار سفیر جدید ایران در نیجر با امیرعبداللهیان
  • تأکید سفیر پاکستان در ایران بر تسریع روند امضای توافق تجارت آزاد
  • سفیر پاکستان در تهران: مرز ایران و پاکستان مرز صلح است نه مرز تنش/ در مورد خط لوله گاز دنبال راه حل هستیم و در مسیر درستی حرکت می کنیم/ تروریسم را به گروه جیش الظلم تقلیل ندهیم، مساله عمیق تر از این است
  • لرد فوتبال اروپا، گزارشگر و بازیگر شد!
  • (عکس) پورتو: طارمی به تهران برمی‌گردد
  • پورتو: طارمی به تهران برمی‌گردد (عکس)