Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:32:42 GMT

پروژه پیاده‌راه شهر زنجان هفته آینده افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۱۰۲

پروژه پیاده‌راه شهر زنجان هفته آینده افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح‌الله معصومی ظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر زنجان با اشاره به ارائه لایحه شهرداری برای تعیین بودجه جدید برای روابط‌عمومی شهرداری، افزود: بودجه سالانه روابط عمومی شهرداری زنجان تنها ۹۰ میلیون است که این مبلغ نیازمند افزایش است.

وی با بیان اینکه  بسیاری از ارقام هزینه شده در روابط‌عمومی طی سال‌های گذشته از محل بودجه معاونت فرهنگی بوده است، ادامه داد: در حال حاضر معاونت فرهنگی نداریم و باید در زمینه تخصیص اعتبار  به روابط عمومی نگاه ویژه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومی  با بیان اینکه با ۹۰ میلیون تومان نمی‌توان کاری درباره اطلاع‌رسانی آنهم در بازه زمانی یک ساله انجام داد، افزود: اختصاص بودجه بیشتر به روابط عمومی دید مردم را نیز تغییر خواهد داد چون امروز مردم دید مثبتی نسبت به شهرداری ندارند پس ما باید عملکرد خود را به مردم نشان دهیم تا مشارکت آنها بیشتر شود همچنان که میزان پرداخت عوارض طی ماه‌های قبل افزایش یافته است.

شهردار زنجان در ادامه از افتتاح پروژه پیاده‌راه زنجان و ۱۰ پروژه عمرانی طی هفته آینده افتتاح خبر داد.

معصومی افزود: اجرای طرح پیاده‌راه حرکت فرهنگی بود و روش و منش جدیدی در هسته مرکزی شهر پیاده کرده و این ساختارشکنی در حوزه نگاه مدیریت شهری است و انتظار داریم همه با حضور در مراسم افتتاح شاهد نحوه اجرای این طرح باشند.

پیاده‌راه شهر زنجان چهارم آذر افتتاح می‌شود

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: چهارم آذرماه پیاده‌راه زنجان به صورت رسمی افتتاح می‌‎شود.

 اسماعیل دویران با اشاره به تصویب پروژه سبزه‌میدان به لحاظ اداری، افزود: همزمان عملیات نقشه‌های اجرایی نیز در حال انجام است و به زودی کار آغاز خواهد شد و در این زمینه مشکلی نداریم.

 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه به افتتاح پیاده‌راه استان در روز چهارم آذرماه اشاره کرد.

دویران با اشاره به اینکه آرامستان‌های قبلی پر شده است از همین رو امیدواریم سریع‌تر مراحل انتقال آرامستان جدید را داشته باشیم، افزود:  البته باید یک سری امکانات در آرامستان جدید فراهم شود چرا که این امر موجب تشویق بهتر مردم برای انتقال اموات خواهد شد.

کد خبر 4463918

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری زنجان شورای شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی خوزستان به بهره‌برداران حوزه دام و طیور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، باتوجه به هشدار اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران استانداری استان، مبنی بر پیش‌بینی پیرامون وقوع بارش‌های سهمگین از اواخر امروز دوشنبه در سطح استان، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، دامداران، مرغداران، زنبور داران و پرورش‌دهندگان صنعت آبزی‌پروری را به ضرورت توجه به توصیه‌های ایمنی توصیه کرد.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان به دامداران توصیه کرد از چرای دام‌ها در شرایط جوی نامساعد به ویژه در ارتفاعات، بستر رودخانه‌ها و حریم خطوط فشار قوی انتقال برق جلوگیری کنند.

همچنین به دامداران توصیه شده با توجه به کاهش دما، پناهگاه مسقف برای دور نگه داشتن دام‌ها از کوران باد و تهیه بستر با ضخامت مناسب، خشک و عایق بالا بردن درجه حرارت بدن دام ایجاد کنند.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان بر ضرورت تامین ذخیره آب آشامیدنی مورد نیاز دام‌ها تاکید کرده و خشک‌کردن گوساله‌ها و بره‌ها پس از تولد در هوای سرد، خوراندن آغوز گرم بلافاصله پس از تولد و خوراندن شیر گرم را برای مقابله با آسیب به دام‌ها به دامداران توصیه کرد.

با فرا رسیدن بارندگی، سرما و مرطوب شدن بستر نگهداری دام‌ها برخی از انواع بیماری‌ها مانند پنومونی و گندیدگی سم شیوع پیدا می‌کند؛ انگل‌های گوارشی و ریوی در شرایط سرما فعالیت بیشتری دارند بنابراین

خوراندن دارو‌های ضد انگل به دام زیر نظر دامپزشک ضروری است.

همچنین به دامداران توصیه شده تهیه پروتئین‌ها، مواد معدنی به ویژه انرژی اضافی را برای تغذیه دام‌ها مد نظر داشته باشند.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان به صاحبان صنعت طیور توصیه کرد طیور را در زمستان گرم و خشک نگه دارند و به منظور حفظ و تداوم تولید تخم‌مرغ، مرغداران فضایی گرم و خشک برای طیور خود مهیا کنند.

همچنین به زنبورداران توصیه شده فضای داخل کندو را با موادی مانند روزنامه، برگ خشک درختان و گونی‌های پلاستیکی پر کنند تا فضای کندو کاملا تنگ و متراکم شود و به حفظ گرما کمک کند.

کندو باید حداقل ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر از زمین فاصله داشته باشد تا رطوبت را از طریق زمین نگیرد و همچنین با آمدن برف، دریچه پرواز بسته نشود.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، در نظر گرفتن تمهدات لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به مزرعه پرورش، کاهش یا قطع غذادهی در روز‌های بارانی، ابری و گل آلودگی آب، استفاده از نمک به منظور

کاهش استرس، استفاده از ترکیبات محرک سیستم ایمنی نظیر ویتامین سی، استفاده از ترکیبات بهبود دهنده آب، جمع‌آوری تلفات و دفن بهداشتی آنها، شست و شو و ضدعفونی با ترکیبات مناسب پس از قطع بارندگی و فروکش کردن سیلاب و گزارش سریع هرگونه تلفات مشکوک به ادارات دامپزشکی را به پرورش‌دهندگان آبزیان توصیه کرد.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی از امروز در استان خوزستان هشدار سطح قرمز صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • پیاده راه در هسته مرکزی و المان در ورودی‌های آمل ساخته می‌شود
  • افتتاح‌های مترویی منطقه هفت در سال آینده ادامه دارد 
  • هشدار دامپزشکی خوزستان به بهره‌برداران حوزه دام و طیور
  • افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال آینده هم ادامه دارد
  • سه‌راه نظر، میدان پارکی می‌شود
  • خداحافظی با تهیه کننده پیشکسوت رادیو
  • سال پرکاری در انتظار خدمات شهری است/ تصفیه‌خانه‌های جدید در اصفهان افتتاح می‌شود
  • ۱۶۸ واحد مسکونی نیروهای مسلح در زنجان افتتاح شد