Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@11:51:03 GMT

در دانشگاه آموزش براندازی نظام می دهند!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۱۱۷

‍‍‍‍‍‍

در دانشگاه آموزش براندازی نظام می دهند!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی

ایسنا/مرکزی وی در پایان بیان کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور به صورت غیرحضوری از امروز، ۲۶ اسفند آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

علی یونسی با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به رسالتی که به عنوان بخشی از نظام آموزش عالی کشور در راستای توسعه و بسط علم و رعایت عدالت آموزشی در تمام نقاط کشور دارد به خوبی عمل کرده و پذیرش ۵۱۰۰۰ نفر داوطلب تحصیل در این دانشگاه در سال ۱۴۰۲، نشان دهنده استقبال گسترده عموم مردم از تحصیل در این دانشگاه است.

یکی افزود: دانشگاه پیام‌نور با گسترده شدن در سراسر کشور خصوصا مناطق محروم، به عنوان ارزانترین دانشگاه شهریه بگیر، مانع مهاجرت دانشجویان به سایر شهرهای همجوار برای تحصیل شده و توانسته با شعار آموزش برای همه، همه جا و همه وقت استعدادهای جوانان کشور، شاغلین و مادران را شکوفا کند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی، به آمار بالای موفقیت فارغ التحصیلان این دانشگاه در قبولی مقاطع ارشد در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین موفقیت در آزمون‌های استخدامی و قرار گرفتن این دانشگاه در بین دانشگاه‌های برتر کشور، آسیا و جهان کشور اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • معیار‌های جدید رتبه بندی دانشگاه‌های کشور در ۶ حوزه تصویب شد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح کرد؛ آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور
  • آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور
  • آموزش هزار و ۵۲۹ نفر از کارکنان نظام وظیفه خراسان جنوبی در طرح سرباز ماهر
  • آموزش و پرورش از ارکان اصلی هر جامعه است
  • فعال بودن ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران
  • ۴۸۰۰ ایثارگر نظام سلامت در مازندران وجود دارد
  • ۳۸۰ مرکز جامع سلامت در مازندران فعال است
  • ۱۴ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام‌نور استان مرکزی
  • معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) تصویب شد