Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از اجرای طرح ویزیت رایگان ۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد استان خبر داد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین با محوریت هفته بسیج ضمن تشکر از خبرنگارانی که در برگزاری کنگره شهدا با وحدت و صمیمیت، همراه دستگاه‌های اجرایی بودند، اظهار داشت: 5 روز اجلاسیه با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری برگزار شد در حالی که اجر زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رضایت‌مندی بسیار خوبی از سوی مخاطبان وجود داشت و اصحاب رسانه نقش بسیار پررنگی در انعکاس اخبار کنگره ایفا کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: یکی از ماندگارترین آثار انقلاب تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام(ره) بود که وارد چهلمین سال خود شده و جز خیر و برکت چیزی نداشته و به عنوان یار و پاسدار انقلاب انجام وظیفه نموده است.

طاهرخانی گفت: اقدامات بسیج در دوران جنگ تحمیلی بسیار مشهود بود و در عرصه دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد در حالی که نقش بسیج پررنگتر از سایر ارگان‌ها بود.

وی ادامه داد: در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی بسیار مهم بود و عدم وابستگی بسیج از ویژگی‌های بارز آن است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: بسیج در عرصه‌های خدماتی در قالب اردوهای جهادی و با تشکیل گروه‌های مختلف به کمک مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شتافته است.

طاهرخانی تصریح کرد: بسیج و سپاه هر جا ورود پیدا کرده‌ با خیر و برکت همراه بوده و به عنوان پاسدار انقلاب انجام وظیفه کرده است.

وی بیان کرد: امسال شعار  هفته بسیج، «بسیج مظهر ایستادگی، وحدت و خدمت» بوده که محوریت برنامه‌های این هفته را تشکیل می‌دهد در حالی که اثرگذاری خدماتی در اولویت قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: امسال هفته بسیج با هفته وحدت تقارن دارد که در برنامه‌ها تلاش شده تا جایگاه و حرمت هر دو مناسبت حفظ شود.

طاهرخانی عنوان کرد: حضور در نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا،افتتاح پروژه‌های عمرانی، راهپیمایی بعد از نماز جمعه با محوریت حمایت از مردم مظلوم یمن را می‌توان از برنامه‌های شاخص هفته بسیج برشمرد.

وی بیان کرد: با توجه به شعار هفته بسیج موضوع میز خدمت در مناطق روستایی و حاشیه شهرها با همت بسیج کارکنان در دستور کار است در حالی که طرح ویزیت رایگان 1000 پزشک در 1000 مسجد نیز برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: بسیج حقوقدانان تیم قضایی در محلاتی که نیازمند مشاوره قضایی نیاز دارند تشکیل داده تا خدمات لازم را ارائه کنند.

طاهرخانی با بیان اینکه بیش از 200 هزار نفر در اقشار مختلف بسیج استان عضویت دارند، تصریح کرد: همایش بزرگ بسیجیان با حضور اقشار مختلف در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

R41364/P1486/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۷۰ روستای لرستان انجام شد

احمد رضا دالوند در کارگروه بسیج سازندگی با اشاره به طرح جهاد آبرسانی استان که در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجرا است، گفت: این طرح توسط بسیج سازندگی در استان با اعتبار چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

معاون عمرانی استانداری لرستان به طرح از آبخیز تا جالیز اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه این طرح با اعتبار افزون بر ۶۸ هزار میلیارد ریال با بسیج سازندگی منعقد شده است و قرار است طی سه سال طرح‌هایی از جمله ساخت کانال‌های کشاورزی و ایستگاه‌های پمپاژ اجرا شود.

به گفته دالوند، بسیج سازندگی در حوزه نوسازی مدارس هم ۳۷ طرح با ۱۰۷ کلاس درس در دست اجرا دارد

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • رژه شناورهای بسیج دریایی سپاه در تمام سواحل کشور
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • ویزیت رایگان بیماران در عقدا
  • ارائه بیش از 100هزار نفرخدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به ۷۰ روستای لرستان
  • آبرسانی به ۷۰ روستای لرستان انجام شد
  • لحظه سخت «نادیا مراد» در جشنواره تئاتر شبستان