Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - فرمانده سپاه ناحيه گرگان گفت که ارايه خدمات توسط بسيج به جامعه متناسب با شرايط روز بوده و ماموريت اين نهاد مردمي صرفا مبتني بر کارهاي نظامي نيست.

به گزارش ايرنا سرهنگ پاسدار باقر رحماني امروز سه شنبه در نشست خبري با تجليل از اقدام امام راحل در تشکيل بسيج به منظور ماندگاري و دفاع از انقلاب اسلامي در همه عرصه ها اظهار داشت: انصافا اين نهاد مردمي با توکل به خدا، ائمه اطهار (س) و تاسي جُستن از قيام امام حسين (ع) و فرهنگ عاشورا توانسته طي 40 سال عمر انقلاب در عرصه هاي مختلف موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: امروز نيز بسيج در حوزه هاي مختلف به ويژه ارايه خدمت به مردم در قالب طرح هاي عام المنفعه از جمله امدادرساني، اجراي اردوهاي جهادي، اعزام گروههاي درماني، مقابله با جنگ نرم دشمن و اقتصاد مقاومتي فعاليت دارد.
وي در ادامه به ويژه برنامه هاي گراميداشت هفته بسيج در گرگان اشاره کرد و افزود: در اين راستا 313 ويژه برنامه متنوع در سطح شهرستان تدارک ديده شده که با مشارکت بسيجيان برگزار مي شود.
سرهنگ رحماني، غبار روبي و گلباران گلزار شهيدان، برپايي همايش شکوه اقتدار و يادواره شهدا، رونمايي از تمثال شهداي پنج آذر گرگان، تکريم از خانواده ايثارگران، اعزام هشت گروه جهادي و پنج گروه درماني و برپايي نمايشگاه اقتصاد مقاومتي را از جمله برنامه هاي شاخص گراميداشت هفته بسيج در اين شهرستان برشمرد.
گرامي داشت هفته بسيج از 29 آبان آغاز شده است.
بسيج مستضعفين بفرمان بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي پنجم آذر سال 1358 تشکيل شد.
6204/2729
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ،با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ،سردار محمد علی پور به عنوان جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  معرفی و منصوب شد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • برگزاری رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی بمناسبت روز قدس
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • رژه شناورهای بسیج دریایی سپاه در تمام سواحل کشور
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • معرفی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) لرستان
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • برنامه‌های رادیو زیارت متناسب با بهار قرآن و طبیعت طراحی شده است