Web Analytics Made Easy - Statcounter

رودونگ سینمون روز سه شنبه در مطلبی نوشت آمریکایی ها عبارت «بهار عربی» را برای شورش ها و ناآرامی های کشورهای عربی انتخاب کردند و به بهانه پیشبرد دمکراسی در هر جایی که منافعشان ایجاب می کرد از آنها حمایت کردند اما امروز شاهدیم که خاورمیانه درگیر چه تنش های مرگباری شده است.

این گزارش از بهار عربی به عنوان زمستان عربی یاد کرده و آورده است آنچه به عنوان جنبش حمایت از دمکراسی در کشورهای عربی راه افتاد و آمریکا هم از آن حمایت کرد باعث شد تا خاورمیانه و کشورهای آفریقای شمالی درگیر مناقشات خونین قومیتی و مذهبی شوند و هر اقدام تروریستی در این مناطق رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش روزنامه تصریح می کند غربی ها خیلی زود خود را وسط معرکه انداختند و به بهانه انقلاب های مردمی و رنگین اعلام کردند از فروپاشی ها و اضمحلال رژیم ها حمایت می کنند و حتی امروز هم دست از این کارها بر نداشته اند.

خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی گزارش کرده است انتشار چنین مطالبی تلاشی از سوی کره شمالی است تا مردم را اقناع کنند علیه مقامات این کشور تظاهرات نکنند.

این گزارش خاطر نشان می کند کره شمالی می خواهد اطمینان حاصل کند پس از بهبود شرایط در این کشور از جمله در زمینه حقوق بشر و خلع سلاح اتمی، تهدید مردمی علیه این کشور وجود نخواهد داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورش کشورهای عربی خاورمیانه زمستان انقلاب کره جنوبی کره شمالی حقوق بشر شورش کره شمالی کشورهای غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۲۷ هزار حامی از فرزندان ایتام در خراسان شمالی

مجید الهی راد گفت: مردم نوع‌دوست خراسان شمالی می‌توانند با مراجعه به سامانه اکرام ایتام کمیته امداد سرپرستی فرزندان ایتام را بر عهده بگیرند و در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

وی گفت: خیرین استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه بیش از ۸۵ میلیارد تومان به فرزندان ایتام و محسنین کمک کردند.

الهی‌راد بیان کرد: در خراسان شمالی ۳۳۱۰ فرزند یتیم و ۴۸۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند و ۲۷ هزار حامی نیز از این ایتام حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازوکار نظارتی بر حقوق بشر ایران سیاسی است
  • گسترده‌تر شدن اختلافات بین نتانیاهو و مقامات ارشد آمریکا درباره جنگ غزه
  • آوارگان غزه در اوج جنگ و قحطی، رمضان را جشن گرفته اند/ صدای موسیقی عربی در اردوگاه آوارگان/ زن فلسطینی: برای افطار غذا نداریم
  • حمایت ۲۷ هزار حامی از فرزندان ایتام در خراسان شمالی
  • نیجر: آمریکا حضور نظامی خود را به ما تحمیل کرده بود
  • حمایت قاطعانه وزیر دفاع یمن از فلسطین
  • برنی سندرز به بایدن: موضع خود را در قبال حمایت مالی از اسرائیل تغییر دهید
  • حمایت قاطع مراکشی‌ها از غزه/ برگزاری ۱۲۵ راهپیمایی در ۶۰ شهر
  • مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی کنم
  • مایک پنس: از ترامپ حمایت نمی‌کنم