Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کریمی طبسی سفیر صلح جهانی و کنسول افتخاری لیتوانی عصر امروز در مراسم همکاری‌های علمی، گردشگری، سلامت و فرهنگی لیتوانی با ایران که در سفارت لیتوانی در ایران برگزار شد، اظهار کرد: هفته آینده همایشی مشترک در زمینه های علمی فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود، فدارسیون صلح جهانی تاسیس و همکاری‌های علمی و دانشگاهی ببن دو کشور ایران و لیتوانی آغاز می‌شود و سعی شده مشکلات دانشجویان خارج از کشور برطرف  شود؛ یکی از زمینه‌های همکاری دو کشور توریسم درمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: در اسپانیا کمپانی‌های جهان یک نفر را به عنوان سفیر صلح انتخاب می‌کنند.   کریمی گفت: لیتوانی در تحریم‌ها یک کشور بی طرف است و سفر نماینده‌های دانشگاه‌های لیتوانی به ایران با هدف رفع مشکلات دانشجویان ایرانی مقیم این کشور است.   وی تاکید کرد: لیتوانی عضو اتحادیه اروپا است ولی سفر هیئت بلند پایه در راستای همکاری های مختلف علمی و گردشگری انجام شد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان

ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از جذب ۱۲میلیارد ریال وام دانشجویی برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

محمدرضا جعفری امروز، ۱۶ اسفندماه در یازدهمین گردهمایی روسای مراکز آموزش علمی کاربردی لرستان، اظهار کرد: در نیم‌سال اول ‌تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ، ۱۲ میلیارد ریال وام دانشجویی برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

وی افزود: مبلغ مذکور، معادل یک پنجم کل بودجه اختصاص داده شده صندوق رفاه دانشجویی به دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور توسط این واحد استانی جذب شده است که مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه نیز، طی نامه‌ای از عملکرد استان در جذب اعتبار مذکور تقدیر کرد.

جعفری با اشاره به اینکه در نیمسال تحصیلی گذشته به ۱۰۰ درصد متقاضیان دریافت تسهیلات دانشجویی در این دانشگاه وام دانشجویی پرداخت شده است، تصریح کرد: در این نیمسال تحصیلی ۴۰۵ دانشجو متقاضی دریافت تسهیلات بوده‌اند که به هر نفر مبلغ ۳۰ میلیون ریال وام دانشجویی اختصاص یافت.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان خاطرنشان کرد: دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی در هر نیمسال تحصیلی می‌توانند با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس swf.ir درخواست وام خود را برای ترم جاری ثبت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری‌ها بین استان یزد و استان‌های متناظر در چین
  • فراز و فرودهای آموزش عالی در سالی که گذشت
  • ونزوئلا سمبل مقاومت است و به گسترش مراودات علمی با این کشور علاقمندیم
  • همکاری ایران با افغانستان در ارائه بورسیه‌های تحصیلی و تجارب گردشگری
  • ارائه بورسیه‌ تحصیلی و تجارب گردشگری ایران به افغانستان
  • افزایش همکاری‌های علمی ایران و افغانستان
  • همکاری و همدلی مرزبانان و مرزنشینان زمینه‌ساز امنیت کشور
  • همکاری و همدلی مرزبانان و مرزنشینان زمینه‌ساز امنیت کشور است
  • استعفای وزیر دفاع لیتوانی در پی اختلاف با نخست وزیر
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان