Web Analytics Made Easy - Statcounter

آگهی استخدام شرکت «توسعه پلیمر پاد جم» در عسلویه با دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رعایت عدالت جنسیتی اصلاح شد.

به گزارش روز سه شنبه گروه اقتصادی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آگهی قبلی دعوت به همکاری شرکت توسعه پلیمر پادجم در عسلویه، فقط برای داوطلبان مردم تعریف شده بود که با توجه به سیاست های ابلاغی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در عدالت جنسیتی، در آگهی جدید، ثبت نام برای همه داوطلبان مرد و زن واجد شرایط علمی و تخصصی و اولویت جذب داوطلبان بومی اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پتروشیمی جم که از شرکت های زیرمجموعه شستاست، در آگهی پیشین دعوت به همکاری برای جذب نیرو در 19 رشته تحصیلی اعلام نیاز کرده بود که 10 رشته تحصیلی فقط مختص جنسیت مرد اعلام شده بود.

در آگهی جدید این مساله لحاظ و عدالت جنسیتی در همه 19 رشته تحصیلی برای مرد و زن برقرار شده است.

شرکت توسعه پلیمر پادجم (سهامی خاص) به‌عنوان مجری طرح تولید محصولات پتروشیمی، توسط شرکت پتروشیمی جم در سال 1394 تاسیس شد. این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بندر عسلویه استقرار دارد.

مجتمع پتروشیمی جم پس از گذشت حدود یک دهه از راه اندازی و با داشتن واحدهای تولیدی الفین، پلی اتیلن سنگین و سبک خطی، بوتادین و بوتن1، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان الفین در جهان و محصولات پلیمری در ایران به شمار می رود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عسلویه عدالت جنسیتی شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری چین

پاویون ایران در بیست‌وسومین نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین (cippe ۲۰۲۴) برپا و طی آن شرکت‌های دانش بنیان و فناور ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در آن حضور خواهند داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین که در محل نمایشگاه بین‌المللی چین واقع در پکن برگزار خواهد شد، شرکت‌های بزرگ فعال در صنایع نفت و پتروشیمی حضور داشته و به عرضه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود می‌پردازند.

در این نمایشگاه پاویون ایران دایر خواهد شد و 9 شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، ضمن عرضه ظرفیت‌‌ها و توانمندی‌های فناورانه خود، محصولات خود را نیز به نمایش خواهند گذاشت.

آمادگی صندوق نوآوری برای تأمین مالی طرح‌های مسئله‌محور جهاد دانشگاهی

این شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در حوزه‌های طراحی، مهندسی و ساخت تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی، طراحی و ساخت تجهیزات جایگاه‌های CNG، ساخت و تولید قطعات نیروگاهی و پتروشیمی و طراحی و ساخت و نصب انواع مبدل‌های حرارتی، مخازن تحت فشار، بویلرهای فایر تیوب فعالیت دارند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک پتروشیمی آریاساسول به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری چین
  • برآورد فروش ۱۰.۴ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی جم‌پیلن در ۱۴۰۲
  • سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۷۵ هزار میلیارد تومان می‌شود
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳
  • جزییات ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی سوابق تحصیلی در پیام نور خوزستان