Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@03:51:32 GMT

سفیر دانمارک فردا به تهران باز می‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۱۵۷

سفیر دانمارک فردا به تهران باز می‌گردد

  مرتضی مرادیان در صفحه توییتری خود نوشت: «امروز با دنی عنان سفیر دانمارک در تهران صحبت کوتاهی داشتم. خبر داد که فردا به تهران برمی‌گردد. اظهار امیدواری کردیم تا با تلاش و کوشش دو سفارت مشکلات برطرف شود».

براساس این گزارش، حدود یک ماه پیش در پی مطرح شدن برخی از اتهامات از سوی دولت دانمارک علیه ایران سفیر این کشور بنا به درخواست دولتش برای مشورت فراخوانده شد و او تهران را به مقصد کپنهاک ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: سفیر دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره رییس دانشگاه تهران با اساتید مدعی اخراج فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در پی اعلام آمادگی دکتر سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برای مناظره با اساتید مدعی اخراج، تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران اعلام کرد: با دعوت از رییس دانشگاه تهران فردا یکشنبه ۲۷ اسفندماه مناظره ای برگزار خواهد کرد.

این شبکه همچنین اعلام کرد: اساتید مدعی اخراج می توانند برای هماهنگی شرکت در مناظره با شبکه دانشگاه تماس بگیرند.

رییس دانشگاه تهران در هفته گذشته در گفتگو با خبرگزاری مهر آمادگی خود را برای شرکت در مناظره ای با اساتید مدعی اخراج اعلام کرد و گفت: «شما اگر یک مورد اخراجی اساتید پیدا کردید، به من معرفی کنید. آمادگی کامل دارم که یک جلسه با حضور رسانه‌ها برگزار کنم و با این استاد مدعی اخراج مناظره کنم.»

وی همچنین اظهار داشت: «در فضای مجازی عده‌ای را نام می‌برند که در دانشگاه تهران حق‌التدریس بوده‌اند - که عضو هیأت علمی دانشگاه تهران هم نیستند - و بنا به دلایلی همچون عدم نیاز گروه، نمره پایین ارزیابی دانشجویی و یا در مواردی به علت مشکل اخلاقی، ادامه همکاری با آنها قطع شده باشد. اما در برخی رسانه‌ها می‌شنویم که می‌گویند ما به علت نقد سیاسی و یا گرایشات سیاسی، با آن‌ها قطع همکاری کرده‌ایم! من همین‌جا اعلام می‌کنم حاضرم اگر هر مدرس حق‌التدریس یا عضو هیأت علمی پیمانی بگوید که وی را به علت نقد سیاسی یا گرایش خاص سیاسی از دانشگاه تهران اخراج کرده‌اند، با حضور هر رسانه‌ای که استاد مدعی مشخص می‌کند، شخصاً نشست و مناظره برگزار کنم و ادعاهای استاد مربوطه را بر اساس مدارک و شواهد واقعی بررسی کنیم.»

متن کامل گفتگوی خبرگزاری مهر با محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران را می توانید در اینجا بخوانید.

کد خبر 6056131 ندا نظری

دیگر خبرها

  • سفیر پاکستان در تهران: حجم تبادلات تجاری میان ایران و پاکستان باید به ۵ میلیارد دلار برسد
  • سفیر پاکستان در تهران: حجم تبادلات تجاری میان ایران و پاکستان باید به 5 میلیارد دلار برسد
  • تاکید سفیر پاکستان در ایران بر تسریع روند امضای توافق تجارت آزاد
  • تأکید سفیر پاکستان در ایران بر تسریع روند امضای توافق تجارت آزاد
  • آغاز تورهای رایگان تهران گردی از فردا
  • رگبار باران در تهران/ کاهش محسوس دما طی سه شنبه
  • سفیر پاکستان در تهران: مرز ایران و پاکستان مرز صلح است نه مرز تنش/ در مورد خط لوله گاز دنبال راه حل هستیم و در مسیر درستی حرکت می کنیم/ تروریسم را به گروه جیش الظلم تقلیل ندهیم، مساله عمیق تر از این است
  • لرد فوتبال اروپا، گزارشگر و بازیگر شد!
  • مناظره رییس دانشگاه تهران با اساتید مدعی اخراج فردا برگزار می‌شود
  • این کشور سربازی را برای زنان اجباری می‌کند