Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیرکل آموزش وپرورش استان از توزیع تجهیزات توانبخشی ،کیت های آموزشی واقلام ورزشی در بین مدارس استثنایی استان خبرداد. 

بهروز امیدی گفت: تجهیزات کاردرمانی وکیت های آموزشی و اقلام ورزشی در مدارس استثنایی استان چهارمحال وبختیاری توزیع شد ،که دراین میان سه اتاق کار درمانی به صورت کامل تجهیز ودر بقیه مدارس کمبودهای وسایل توانبخشی ،آموزشی وورزشی تأمین وجبران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی افزود: تجهیزات توانبخشی با افزون بر800  میلیون ریال، کیت های آموزشی با450 میلیون ریال واقلام ورزشی با 250 میلیون ریال  اعتبار خریداری شد.وی مجموع تجهیزات توانبخشی ،آموزشی و ورزشی امسال را یک میلیارد و500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:روند تجهیز مدارس ادارمه دارد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مدارس آموزشی ورزشی توانبخشی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید و احداث چمن مصنوعی برای فضاهای ورزشی مدارس همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، شهرام بخشی امروز _یکشنبه بیست و هفتم_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اعتبار به منظور ضرورت استمرار طرح شهید سلیمانی در راستای ایجاد فضاهای ورزشی در مدارس و با هدف تلفیق مشارکت آموزش و پرورش با دیگر دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه فضای ورزشی به جهت خدمت به نظام تعلیم و تربیت و اجرا در ۸ آموزشگاه استان همدان تخصیص یافته است.

وی افزود: امید است با اجرای طرح ملی شهید سردار سلیمانی که در راستای برنامه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام می‌شود، توجه به ساحت زیستی و بدنی را که از ساحت‌های شش گانه این سند هست، محقق کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: مدارس و آموزشگاه‌هایی که توانایی انجام مراحل مقدماتی و زیرسازی چمن مصنوعی را دارند، بعد از بازدید و اقدامات کارشناسی در اولویت اختصاص چمن مصنوعی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 737029

دیگر خبرها

  • مدارس استان بوشهر برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شدند
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • کاروان خانه‌های ورزشی روستایی
  • اجرای چمن مصنوعی در فضاهای ورزشی مدارس همدان
  • هیچ کدام از تجهیزات بازی مهدهای کودک مجوز بهره‌برداری ندارند
  • تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی
  • دپوی تجهیزات و ملزومات پزشکی با هماهنگی معاونت درمان
  • اختصاص بودجه ۴۰ میلیاردی برای تجهیز مدارس عشایری
  • تجهیز ۱۱ واحد آموزشی برای اسکان گردشگران فرهنگی در آستارا