Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد سالاری پس از گزارش افشانی شهردار سابق تهران از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت خود ضمن تقدیر و تشکر از وی افزود: ایشان به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم در طول مدیریت خود به رویکردهای اعلامی بخصوص پاکدستی تداوم بخشید و احترام واقعی به نهاد مدنی و شورا را در رفتارها و رویکردها اجرا کرد، هرچند در این تعامل بسیار موثر و معنادار تدابیر شخص رییس شورای شهر و تک تک اعضا نیز بسیار موثر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ایستادگی آقای افشانی در فضایی که قانون منع بکارگیری بازنشستگان مطرح شد، برای شورای پنجم فرصت خوبی را ایجاد کرد و باور دارم در آینده نه چندان دور همین نمایندگان مجلس، طرحی را برای استثنا کردن شهرداران شهرها از قانون مصوب امضا خواهند کرد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران نیز بیان کرد: اکنون نیز از انتخاب آقای حناچی به عنوان شهردار تهران خرسندیم و حناچی از معدود مدیران برجسته، پاکدست و از برندهای شهرسازی و معماری و مدیریت شهری است، رسالت سنگینی بر دوش ایشان قرار دارد و امیدوارم با تلاش های ایشان و کابینه شان بتوانیم در مقابل افکار عمومی و شهروندان تهران که مطالبات به حق زیادی را از ما دارند پاسخگو باشیم.
وی افزود: متاسفانه برغم تلاش های شورای پنجم و دو شهردار گذشته، شهروندان تهرانی از ما راضی نیستند چرا که در این مدت مطالبات شان برآورده نشده و ما نتوانستیم از ظرفیت و فرصت های مهم پیش رو به نحو احسن بهره برداری کنیم. امیدواریم در مدت زمان باقی مانده از این دوره با تداوم تعامل گذشته بین شورا و شهرداری و سازمان ها و نهادها بتوانیم به مطالبات افکار عمومی پاسخ مناسبی دهیم و این حق شهروندانی است که برای رای دادن به ما، ساعت ها در صف های طولانی ایستادند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انتقاد سالاری تلاش شهرسازی شهرسازی رضایت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ایجاد عمدی ترافیک توسط مسئولان شهری واقعیت دارد؟

تین نیوز

جمعی از شهروندان تهرانی کارزار اینترنتی اعتراض به ایجاد عمدی ترافیک توسط مسئولان شهری راه اندازی کردند.

به گزارش تین نیوز، در این کارزار که تاکنون بیش از 2300 امضا داشته شهروندان تهرانی عنوان کرده اند که معتقدند سوء مدیریت در اجرا و زمانبندی عملیات کارگاهی باعث ایجاد ترافیک های چند ساعته در شریان های اصلی شهر شده است.

این در حالی است که شهردار تهران  19 اسفند سال گذشته ( سال 1401 ) گفته بود: درحال فراهم کردن زیرساخت هایی هستیم که می تواند با کمک مردم به کاهش  بار ترافیکی  کمک کند که از جمله آنها می توان به افزوده شدن هزاران دستگاه  اتوبوس  جدید و افتتاح ایستگاه های تازه  مترو  اشاره کرد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از شهر،  علیرضا زاکانی  شهردار تهران درباره موضوع ترافیک پایتخت با بیان این مطلب که شکستن کمر  ترافیک  تهران مفهومی صفر و صدی نیست، اظهار کرد: درحال فراهم کردن زیرساخت هایی هستیم که می تواند با کمک مردم به کاهش بار ترافیکی کمک کند که از جمله آنها می توان به افزوده شدن هزاران دستگاه اتوبوس جدید و افتتاح  ایستگاه های مترو  اشاره کرد. به لطف خدا و با حمایت مردم با اقتضائاتی که فراهم می شود شرایط ترافیک خیلی تفاوت خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز، با این حال وقتی یکی از خبرنگاران چند روز پیش به شهردار تهران گفت: قرار بود کمر ترافیک را بشکنید اما این روزها کمر ما در ترافیک درد می‌گیرد، شهردار تهران به او پاسخ داد: مشکل از کمر شماست!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واگذاری اختیارات دولت به شهرداری ها، آری یا نه؟
  • عنایتی: مقابل پرسپولیس چیزی که انتظار داشتیم نبودیم
  • حضور مستمر در جمع مردم سرلوحه شورای شهر یزد باشد/رضایت شهروندان از شورای ششم
  • مدیران برای تحقق مطالبات مردم تلاش کنند
  • مدیر جنجالی متروی تهران تغییر کرد/ عضو شورای شهر: محمدنژاد مدیرعامل مترو شد
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان؛ بدهی بیمه‌ها به نظام سلامت
  • درخواست عضو شورای شهر از شهردار تهران برای انتصاب مدیر جدید مترو تهران
  • کلاف سردرگم انتخاب شهردار در نسیم شهر/انتظار۱۰ماهه پایان می یابد؟
  • برگزاری نخستین رویداد انتخاب شهردار برتر در خراسان رضوی
  • ◄ ایجاد عمدی ترافیک توسط مسئولان شهری واقعیت دارد؟