Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@11:22:38 GMT

اشتغالزایی مرزنشینان بواسطه رونق مرز میلک

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۱۶۵

اشتغالزایی مرزنشینان بواسطه رونق مرز میلک

رونق پایانه مرزی میلک شهرستان هیرمند، زمینه اشتغال 950 نفر از روستاییان مرزنشین منطقه را فراهم کرده است. اشتغالزایی مرزنشینان

«غلامحسین نهبندانی»، مدیر پایانه مرزی میلک هیرمند با اشاره به اینکه روزانه 400 دستگاه کامیون با کالاهای صادراتی و ترانزیتی در این پایانه مرزی تردد دارند، ادامه داد: امسال 35 هزار کامیون، 862 هزار کالای صادراتی و ترانزیتی را از این مرز عبور داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علت رونق تجارت در مرز میلک، این مرز از ساعت 7 تا 19 در تمامی روزهای هفته فعال است. اکثر کالاهای ترانزیتی این مرز از کشورهای چین، هندوستان، امارات، کره جنوبی، ژاپن، آلمان، ترکیه، فرانسه و تایلند به مقصد افغانستان است.
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان کامیون‌های یخچالی در بازارچه مرزی کشور پاکستان همچنان بلاتکلیف مانده اند + فیلم

تعدادی از رانندگانی که حمل بار سیب درختی از مبدا ارومیه به مقصد کشور پاکستان را برعهده داشتند مدتی در مرز ریمدان با مشکلاتی مواجه شدند و اکنون بعد از گذشتن از مرز ریمدان در بازارچه مرزی کشور پاکستان به مدت ۱۵ روز بلاتکلیف مانده اند. به گفته شهروند خبرنگار حدود ۲۵ روز این بار داخل ماشین‌ها باقی مانده و تخلیه بار انجام نشده است. این موضوع را از سوی مسئولان پیگیری کرده اند، اما اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم در خواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام،  تعداد بیست و هفت دستگاه تریلی یخچالی از مبدا ارومیه طی چند روز متوالی بارگیری کرده و به مقصد پایانه مرزی ریمدان در شهرستان چابهار وارد بازارچه مرزی کشور پاکستان شدیم به دلیل تحویل نگرفتن بار و پرداخت نکردن کرایه حمل از طرف تجار پاکستانی الان به مدت دوازده روز در نقطه صفر مرزی بلاتکلیف مانده ایم و هیچ مسئولی چه از طرف کشور ایران و چه کشور پاکستان جوابگو ما نیست بدون آب و غذا و سوخت و عدم نبود سرویس بهداشتی و حمام با عذاب روز‌ها را می‌گذرانیم تقاضامندیم به گوش مسئولان برسانید مشکل ما رو پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

صف ۱۵ کیلومتری کامیون‌های گرفتار در برف + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 



باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۲۳ هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • ازدحام جمعیت در پایانه مرزی مهران در آستانه سال نو + فیلم
  • ۲۴ ساعته شدن ارایه خدمات در گمرکات مرزی مشترک با ترکیه
  • تردد بیش از ۳۲ هزار نفر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • ارایه خدمات در گمرکات مرزی مشترک با ترکیه ۲۴ ساعته شد
  • رانندگان کامیون‌های یخچالی در بازارچه مرزی کشور پاکستان همچنان بلاتکلیف مانده اند + فیلم
  • شهادت یک سرباز در مرز سیستان و بلوچستان
  • ۳۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی آذربایجان‌غربی جابه‌جا شده‌اند
  • لایحه کولبری و ملوانی به قانون تبدیل شد | سقف واردات مجازی ته لنجی چقدر شد؟
  • قالیباف قانون ساماندهی کولبری و ملوانی را ابلاغ کرد