Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:08:18 GMT

رئیس شورای راهبری پارک علم و فناوری ICT منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۲۳۰

رئیس شورای راهبری پارک علم و فناوری ICT منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد آذری جهرمی در حکمی رئیس و اعضای شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات (سایت امام سجاد(ع) را منصوب کرد.

براین اساس نصرالله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات به عنوان رئیس شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این حکم، سیروس موثقی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، امیر ناظمی، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات، امیرحسین دوایی مرکزی مشاور وزیر در امور فناوری های نوین، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی شیخ حسنی دبیر طرح پارک تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد جعفر صدیق دامغانی زاده، عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان اعضای شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این حکم، هدایت و نظارت بر فعالیت های پارک و تصمیم گیری در مورد خدمات پیمانکاران در مراحل طراحی نرم افزارها و احداثات عمرانی پارک، برنامه ریزی برای بازسازی و توسعه زیرساخت های حقوقی مورد نیاز پارک و تصمیم گیری نهایی در کلیه موارد مربوط به پارک در مرحله راه اندازی تا زمان تایید اساسنامه و استقرار کلیه ارکان پارک را از وظایف رئیس و اعضای شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد.

کد خبر 4463990 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: پارک علم و فناوری محمد جواد آذری جهرمی نصرالله جهانگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی صارمی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: توجه به مناطق محروم و روستایی یکی از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم است که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در همین راستا اقدام لازم را برای تأمین و تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای فاقد این امکان و تکنولوژی در سطح استان را از طریق احداث سایت جدید و یا ارتقا تکنولوژی سایت‌های موجود در دست اقدام دارد،

وی عنوان کرد: با احداث سایت جدید ارتباطی همراه اول در روستای «برده سره» از توابع شهرستان بروجرد از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات در قالب همین طرح که با تلاش همکاران اپراتور همراه اول انجام‌گرفته است تعداد ۲۴۳ خانوار با پوشش جمعیتی ۷۹۰ نفر اهالی این روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند که می‌تواند در راستای رفاه حال مردم و دسترسی به خدمات الکترونیکی و همچنین توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و عمران و آبادانی منطقه نقش بسیار مهمی ایفا کند.

کد خبر 6079867

دیگر خبرها

  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • پیامک ۴ تومان گران می شود