Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:12:56 GMT

قزوین| اجرای ۱۵۰ ویژه برنامه هفته بسیج در سپاه البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۲۳۴

قزوین| اجرای ۱۵۰ ویژه برنامه هفته بسیج در سپاه البرز

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، اسماعیل طاهرخانی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: اصحاب رسانه از فرماندهان جنگ نرم در عرصه کنونی هستند و باید در مسیر انقلاب گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بسیج متعلق به شخص نبوده بلکه تفکری منسجم است که باید در جامعه نشر پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: روحیه بسیجی باید در نگاه و منش افراد تجلی یابد و می‌توان این‌گونه بیان کرد که هر عملی در جهت رضای خداوند، حرکتی بسیجی است.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: مردم از بدو تشکیل انقلاب حرکت بسیجی داشتند اما امام(ره) برای ساماندهی این حرکت دستور تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را صادر کردند و امروز در هر عرصه‌ای که نظام به منش بسیجی نیاز داشته باشد، بسیج حضور دارد.

وی تصریح کرد: از 29 آبان ماه تا 5 آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده که برنامه‌های مختلفی با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌ها تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: بیش از 150 برنامه در 4 محور فرهنگی ورزشی، خدماتی اجتماعی، دفاعی امنیتی و سیاسی در شهرستان البرز برگزار می‌شود.

طاهرخانی گفت: 15 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند در حالی که امسال در مساجد خدمات پزشکی ارائه خواهد شد.

وی گفت: در محور امنیتی، گشت‌های محله محور برای امنیت و آرامش  انجام می‌شود در حالی که عطرافشانی مزار شهدا، راهپیمایی حمایت از مردم یمن بعد از نماز جمعه و برگزاری نشست‌های روشنگری از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: دشمن تلاش دارد مشکلات جامعه را بزرگ کرده و مردم را ناامید کند در حالی که بسیج دستاوردهای انقلاب را تبیین و نقشه‌های شوم دشمنان را برهم میزند.

طاهرخانی ادامه داد: تجمع 5 هزار نفری با عنوان حماسه حضور  در شهرستان البرز برگزار و دفتر بسیج رسانه در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: ولایت ملاک بسیج است و هر کسی که نظام را قبول دارد انقلابی بوده و در این موضوع جناح بندی وجود ندارد.

انتهای پیام/ن

R41364/P1361/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئول بسیج رسانه استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور باید در قالب اقشار مختلف بسیج فعال باشند تا کارها با روحیه بسیجی پیش رود

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید روحیه بسیجی و شعار ما می‌توانیم را در جامعه ترویج دهند، افزود: فعالان بسیج رسانه باید کارها را با ضوابط یک بسیجی انجام دهند انجام کارها با روحیه بسیجی سبب استحکام و تقویت کارها می‌شود.

امام جمعه گرمسار در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها و فعالان این عرصه واسطه‌های رسیدن اخبار به مردم هستند می‌توانند باعث خرابی کارها شوند یا پیشرفت و آبادی و لذا باید گفت کار خبرنگاران بسیار حساس است و می‌بایست دقت فراوانی در آن داشت.

آرامی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی از سوی بسیج رسانه برای مردم و رسانه نگاران شهرستان گرمسار شد و ابراز کرد: بسیج همواره مظلومیت‌های خاص خودش را داشته و دارد بخشی از این مظلومیت به دلیل فتنه‌هایی می‌باشد که توسط دشمن و عوامل او بر علیه بسیج ایجاد شده است.

کد خبر 6087454

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز