Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:45:08 GMT

سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان فعال می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۲۹۲

سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان فعال می شود

زاهدان - ایرنا - رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی اواخر وقت امروز و فردا چهارشنبه ابتدا در نیمه شمالی و غرب استان و به تدریج در سایر نقاط فعال می شود و شرایط برای رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق فراهم است.

علی ملاشاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس پیش بینی کلی وضع جوی سیستان و بلوچستان و تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری امروز و فردا در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد نسبتا شدید از سمت جنوب با سرعت 30 تا 60 کیلومتر بر ساعت رخ می دهد که در نقاط مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با فعالیت سامانه بارشی در سیستان و بلوچستان، اواخر وقت امروز و فردا چهارشنبه ابتدا در نیمه شمالی و غرب استان و به تدریج در سایر نقاط شرایط برای رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق فراهم است.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: چهارشنبه تمرکز بارش ها در جنوب شرق و جنوب استان است و باتوجه به ماهیت بارش های رگباری احتمال جاری شدن رواناب و پرآب شدن موقتی مسیل ها و رودخانه های فصلی وجود دارد.
وی افزود: امروز دریای عمان نسبتا آرام بود اما از فردا ظهر غرب دریا مواج پیش بینی می شود.
9908**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي سامانه بارشي سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هواشناسی فارس اعلام کرد: تا ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تقریباً تمام شهرستان‌های استان فارس شاهد بارش رحمت الهی در سامانه بارشی اخیر بوده‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز تا امروز فراشبند با ۲۷.۴ میلی‌متر رکورددار سامانه بارشی اخیر بوده که اوج فعالیت آن روز پنجشنبه است و شاهد تشدید بارش‌ها خواهیم بود.

بارش‌ها در مجموع سامانه بارشی اخیر در شیراز ۵ میلی‌متر و در مجموع سال زراعی ۲۳۰ میلی‌متر بوده است.

کد خبر 6094667

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود
  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • تهران تا شنبه میزبان سامانه بارشی است
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبار پراکنده باران و تندباد لحظه‌ای
  • هرمزگان آخر هفته بارانی می‌شود
  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان