Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه کمبود نقدینگی مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی استان سمنان است گفت: ۱۲۲ واحد صنعتی و تولیدی در سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در این جلسات مشکلات واحدهای تولیدی این استان بررسی شده و این واحدها برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بررسی مشکلات 13 واحد تولیدی استان سمنان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و افزود: عمده مشکلات این واحدها در حوزه بانکی و کمبود نقدینگی بوده که تلاش می‌شود با معرفی این واحدها به بانک‌های عامل مشکلاتشان رفع شود.

500 واحد تولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه واحدهای تولیدی دارای مشکل در سامانه بهین یاب ثبت نام می‌کنند افزود: تعداد500 واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند.

ارائه تسهیلات تجاری‌سازی به ایده‌ها، اختراعات و مقالات برتر "جشنواره ملی صد"   تخصیص 400میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و معدنی خسارت‌دیده در زلزله کرمانشاه   32 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در بخش‌های مختلف استان بوشهر پرداخت شد
اسودی با بیان اینکه تا کنون 245 واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند افزود: این واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات خود 7210 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید می‌کنند.

وی با بیان اینکه این واحدهای تولیدی مربوط به بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی هستند اضافه کرد: از این تعداد123 واحد مربوط به کشاورزی بوده و 122 واحد نیز در بخش صنعت فعال است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل