Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:31:38 GMT

۹۷۱۰ دانشجوی کردستانی بسیجی هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۵۱۳

۹۷۱۰ دانشجوی کردستانی بسیجی هستند

فرمانده بسیج دانشجویی کردستان با اشاره به جامعه ۴۶ هزار و ۵۰۰ نفری دانشجو در استان گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۷۱۰ دانشجو بسیجی هستند که تقریباً ۲۱ درصد جامعه هدف را شامل می‌شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، توحید رستمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور مسئولان و بسیجیان در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، با تبریک آغاز هفته وحدت و هفته مقدس بسیج اظهار داشت: دانشجویان بسیجی قشری متعد، مخلص، خلاق ، آرمان‌خواه و با نشاط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از عرصه‌های نقش‌آفرین «گفتمان‌سازی، جریان‌سازی و مطالبه‌گری» است که از اواخر سال گذشته تاکنون بالغ بر 700 اردوی راهیان نور جنوب، 11 هزار اردوی غرب کشور و جشنواره فرهنگی، ورزشی و علمی برگزار شده است.

فرمانده بسیج دانشجویی استان کردستان با بیان اینکه بسیج دانشجویی یکی از بزرگترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و نقطه امید بسیاری از دلسوزان و نظام است، تصریح کرد: طلاب علوم دینی و دانشجویان بسیجی باید با تمام توان خود در مرکز نشان از انقلاب اسلامی دفاع کنند

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی در روز دوم آذرماه سال 67 فرمان تشکیل بسیج دانشجویی را صادر کردند، ادامه داد: دانشجویان بسیج پس از دریافت پیام تاریخی حضرت امام(ره) دوران پرفراز و نشیبی را طی کردند اما امروز به بالندگی خود رسیده و رسالت خود در محورهای «خودسازی و دین‌داری، خدمت‌رسانی، عدالت‌خواهی، تلاش برای ایجاد حکومت اسلامی و جلوگیری از نفوذ استکبار» را دنبال می‌کنند و برای رسیدن به این رسالت‌ها مأموریت‌ها و برنامه‌های مختلفی انجام داده‌اند.

رستمی با اشاره به جامعه 46 هزار و 500 نفری دانشجو در استان کردستان افزود: از این تعداد 9 هزار و 710 دانشجو بسیجی هستند که تقریباً 21 درصد جامعه هدف را شامل می‌شود و درراستای ماموریت‌های «توانمندسازی معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی» برنامه‌های مختلفی را برگزار کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در راستای مأموریت نقش‌آفرینی، امسال برنامه‌های اردوهای جهادی با حضور بیش از 500 نفر از دانشجویان بسیجی در مناطق محروم برگزار شد و دانشجویان بسیجی در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم و تربیت نیروهای در طراز انقلاب حضور پیدا کردند.

فرمانده بسیج دانشجویی استان کردستان خاطرنشان کرد: دانشجویان علاوه بر حضور در روستاها و ارائه خدمت، مشکلات روستائیان را نیز به گوش مسئولان می‌رساندند و اقدام آنان سبب دلگرمی مردم محروم روستاها شد.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی