Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@11:45:05 GMT

پرسپولیس در تلاش برای برگزاری اردوی نیم فصل

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۶۰۵

پرسپولیس در تلاش برای برگزاری اردوی نیم فصل

مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند اردویی را در نیم فصل برگزار کنند.
به گزارش صدای ایران به نقل از فارس، تا چند هفته دیگر و با فرا رسیدن نیم فصل زمستانی لیگ برتر، تیم‌ها با برگزاری اردوهای آماده‌سازی و بازی‌های دوستانه خود را آماده حضور پر قدرت در نیم فصل دوم این رقابت‌ها می‌کنند و مسئولان باشگاه پرسپولیس هم در تلاش هستند اردویی را برای تیم فوتبال این باشگاه فراهم کنند تا شاگردان برانکو با قدرت بیشتری وارد لیگ برتر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به سرمای زمستان، برانکو خواستار برگزاری اردوی تیمش در محیطی با آب و هوای گرم شده و به همین دلیل ۳ گزینه پیش روی پرسپولیسی‌ها قرار دارد. حضور در جزیره کیش، سفر به قطر و اردو در کمپ اسپایر و رفتن به کشور عمان ۳ گزینه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برگزاری اردوی آماده‌سازی هستند که البته شانس جزیره کیش بیشتر از ۲ محل دیگر است.
با توجه به افزایش قیمت دلار و بالا رفتن هزینه برگزاری اردو در خارج از کشور، جزیره کیش مد نظر مسئولان پرسپولیس است و در صورت فراهم بودن شرایط، شاگردان برانکو به این جزیره خواهند رفت. در صورتی که سفر به کیش منتفی شود گزینه بعدی پرسپولیسی‌ها سفر به قطر و برگزاری اردو در کمپ مجهز اسپایر خواهد بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پرسپولیس اردو نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پارسایی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تیم ملی هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند که قرار است تیر و مرداد سال جاری برگزار شود.

وی بیان داشت: این اردو تا هفتم اردیبهشت به میزبانی استان تهران برپا می‌شود.

پارسایی اظهار داشت: ماهان دولتخواه، بنیامین خداوردیان، امیر حسین کرمی، مهرشاد دانشی، روح الله عادلخانی، احمدرضا آرام، شش بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

کد خبر 6085382

دیگر خبرها

  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند