Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در احکامی، مدیران جدید این نهاد را منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و تجاری، «محمدرضا رستمی» در احکام خود «هانی صباغان» را به عنوان مدیرکل سلامت و غذا و دارو، «سید جواد رضوی» به عنوان مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی، «سید سجاد نوری» به عنوان مدیر صنایع، فرهنگی و خلاق و «علی حسنلو» به عنوان مدیر فرهنگی هنری و اجتماعی جدید این دبیرخانه برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستمی در بخشی از حکم خود خطاب به صباغان آورده است: «سیاستگذاری، هدایت، ارزیابی و نظارت بر عملکرد حوزه مدیریت مربوطه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مستلزم بینش، نگرش و رفتاری خردمندانه، مشارکت­جو، مولد و توسعه طلب با رویکرد توسعه پایدار جوامع محلی است که باید سرلوحه اقدامات و تلاش­های جناب عالی و همکارانتان قرار گیرد.»
مدیرکل جدید سلامت غذا و دارو، 33 سال سن دارد و جایگزین محمد فلاح شده است.
در حکم مدیرکل جدید گردشگری و میراث فرهنگی نیز «سیاستگذاری، هدایت، ارزیابی و نظارت بر عملکرد حوزه مدیریت مربوطه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، که مستلزم بینش، نگرش و رفتاری خردمندانه، مشارکت­جو، مولد و توسعه طلب با رویکرد توسعه پایدار جوامع محلی» مورد تاکید قرار گرفته است.
در حکم سجاد نوری نیز، «صنایع فرهنگی و خلاق» به عنوان پیشران های اعتلای «اقتصاد فرهنگ» قلمداد شده اند و «مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی به واسطه بهره مندی از شرایطی ویژه نسبت به سرزمین اصلی فرصت مناسبی برای بسترسازی برای این صنعت به حساب آمده اند.»
نوری 30 ساله که دانش آموخته بازاریابی و مدیریت است با این حکم مامور راه اندازی «زیست بوم صنایع خلاق» در هفت منطقه آزاد شده است.
همچنین در حکم حسنلو «تهیه و تنظیم مجموعه سیاست­ها، برنامه­ها و فعالیت­های تحت تصدی براساس قوانین و مقررات اسناد فرادستی در چارچوب وظایف دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، با تشریک مساعی در ساحت فرابخشی، میان­بخشی و بخشی فرهنگی، هنری و اجتماعی» مورد تاکید قرار گرفته است.
حسنلو 32 ساله، روزنامه نگار و دانش آموخته تئاتر است.
این انتصاب های جدید در حالی صورت می گیرد که در راستای دستور رئیس جمهوری برای جوانگرایی، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سن مدیریتی این معاونت را از 55 سال به 34 سال کاهش داد.
اقتصام**2078** 2023

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شوراي عالي مناطق آزاد جوانگرايي انتصاب مديران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • حمایت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی از طرح‌های فرهنگی
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور