Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،جداول حساب‌های ملی سلامت ١٣٩٥ بر روی درگاه ملی آمار قرار گرفت. این جداول از سال ١٣٨٠ تا ١٣٩٥ یعنی برای ١٦ سال متوالی بر روی درگاه ملی آمار در مسیر داده‌ها و اطلاعات آماری، حساب‌های ملی، حساب‌های اقماری، جداول آماری، سری‌های زمانی قرار دارد. این جداول کل مخارج انجام شده برای سلامت انسان‌ها در کشور را نشان می‌دهد و بر اساس دستورالعمل سازمان بهداشت جهانی تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارش مرکز آمار ایران، با طرح تحول سلامت روند کاهش سهم پرداخت از جیب خانوار ادامه پیدا کرده و به رقم ٣٥,٦٦ رسیده است.

این جداول نشان می‌دهد که سهم پرداخت از جیب خانوار از ٥٦,٩٧ درصد در سال ١٣٨٠ پس از فراز و نشیب‌های بسیار در سال ١٣٩٥ به ٣٥.٦٦ درصد می‌رسد، یعنی طی ١٦ سال معادل ٢١.٣١ درصد کاهش یافته است، در مقابل، ١٨.٥٤ درصد سهم پرداخت‌های دیگران یعنی دولت و شرکت‌ها و ٢.٧٨ درصد سهم پرداخت‌های غیر مستقیم خانوار افزایش یافته است.   برای اطلاعات بیشتر می توانید گزارش کامل را از اینجا مطالعه کنید   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مندی شهروندان قمی از شیوه اجرای طرح کالابرگ فجرانه

 طرح کالابرگ فجرانه به منظور کمک به اقتصاد خانوار از هفدهم بهمن ماه اجرا شده است.

در این طرح که به مدت سه ماه ادامه دارد در هفدهم هر ماه به ازای هر نفر از خانوار‌های دهک یک تا هفت ۲۲۰ هزار تومان یارانه تعلق می‌گیرد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: در مرحله اول اجرای طرح کالابرگ فجرانه ۹۴ درصد از خانوار‌های قمی مشمول از مزایای این طرح استفاده کردند. 

وحید وزیری راد افزود: در مرحله دوم اجرای این طرح، هر نفر باید ۵۲۳ هزار تومان پرداخت کند تا از یارانه ۲۲۰ هزار تومانی استفاده کند. 

پرداخت مبلغ ۵۲۳ هزار تومان موجب شده است تا مردم از این طرح گلایه‌مند شوند. مردم می‌گویند توان پرداخت این مبلغ به ازای هر نفر را ندارند. قطعی مکرر سامانه کالابرگ از دیگر گلایه‌های مردم است. 

در مقابل مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: مردم به هر میزان که توانایی مالی دارند می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند. 

وزیری راد تصریح کرد: سامانه کالابرگ ۶۷۷ فروشگاه را به دلیل تخلف قطع کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گلایه مندی شهروندان قمی از شیوه اجرای طرح کالابرگ فجرانه
  • گلایه مردم از شیوه اجرای طرح کالابرگ فجرانه 
  • دلایل افزایش هزینه‌های درمان از جیب بیماران | 2 برابر بیشتر از دنیا دارو مصرف می‌کنیم | تعرفه‌ها طی ۷ سال رشد مناسبی نداشتند 
  • کمیته سه جانبه برای مسکن کارگری تشکیل می شود
  • بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه / ۲ میلیون بیمار نشان‌دار در صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج
  • بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه/۲ میلیون بیمار نشان‌دار در صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج 
  • افزایش پرداختی هزینه‌های سلامت از جیب مردم
  • تحویل بی‌ام‌و برقی صعودی شد
  • توضیحات مرکز پژوهش‌های مجلس درباره یک گزارش
  • بانک صادرات ؛ جذب ۴۱درصدی سپرده قرض الحسنه/ تسهیلات تنها ۱۱ درصد