Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@00:51:00 GMT

عفاف امری قلبی و نشان ظاهری آن حجاب است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۸۲۱

عفاف امری قلبی و نشان ظاهری آن حجاب است

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: کارگاه پوششی و تاثیر آن بر آرامش روان ویژه فرهنگیان بسیجی خواهر در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید مسلم کیخا با حضور ۲۵۰ نفر از فرهنگیان خواهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این مطلب که حجاب نه برای جلوگیری از تعرض مزاحمان بلکه برای دادن احترام و شخصیت  به زن است افزود:   اگر این مهم حاصل شود مزاحمت مزاحمان هم خود به خود منتفی می‌ شود و این می‌ تواند علت حکم باشد.
بیک نژاد با تاکید بر این مطلب که عفاف امری قلبی است و نشان ظاهری آن داشتن حجاب است ادامه داد: قشر فرهنگیان با توجه به گستردگی آن و تاثیر بسزایی که در بین دانش آموزان دارن میتوانند در راستای احیا و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب تاثیرگزارترین قشر در بین افراد جامعه باشند.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بر ضرورت مستمر بودن کارگاه‌ های پوششی در جامعه هدف فرهنگیان تاکید کرد و اظهار داشت: این برنامه یکی از برنامه‌ های محوری و هدف بسیج فرهنگیان است که بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری آموزش و پرورش در شهرستان زاهدان و با حضور فرهنگیان خواهر نواحی ۱ و ۲ در حال برگزاری است.
این مسئول هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی هرچه بیشتر فرهنگیان با فرهنگ عفاف و حجاب و پوشش مناسب زن از دیدگاه اسلام و تاثیر گزاری قشر فرهنگیان در جامعه آینده سازان انقلاب اسلامی برشمرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  نشست ستاد عفاف و حجاب با حضور  حجت الاسلام «حسینی میرامینی» ،  امام جمعه،  «تاجیک نوری»،  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب