Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:35:44 GMT

شورای شهر سلمانشهر مازندران منحل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۹۴۹

شورای شهر سلمانشهر مازندران منحل شد

مدیرکل دفتر امور شهرداری و شوراهای استانداری مازندران از انحلال شورای شهر سلمانشهر خبر داد و گفت: استانداری قائم مقام مردم این شهر در شورا است. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، محمد محمدی تاکامی با بیان اینکه شورای شهر سلمانشهر منحل شده بود و قائم مقامی شورای شهر برای مردم به استانداری واگذار شده است اظهار داشت: شهردار سلمانشهر توسط استاندار انتخاب شده و این شهر تا پایان دوره کنونی نمی‌تواند شورا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره انتخاب شهردار رامسر نیز گفت: تاکنون 15 گزینه برای شهرداری این شهر مطرح شده است و در پی آن هستند که از این تعداد پنج نفر را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند ولی هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

مازندران دارای 58 شهرداری و سه میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،  بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس رأی اعضای کمیته، ، ولی اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل،  رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه،  محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر،  رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و  محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 
  • ساری در مازندران الگو باشد/ وجود ۵۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری
  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد