Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی با بیان اینکه روحانیت ارزش و منزلت بالایی در جامعه دارد، گفت: شکستن منزلت روحانیت خدمت به هیچ بخش و جنبه‌ای از زندگی مردم نیست. هر جا یک روحانی خوب حضور داشته باشد، همانند یک چراغ راه عمل می‌کند. من و سایر روحانیون باید خودمان را تربیت کنیم و به معنی واقعی کلمه روحانی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی بعد از سال‌ها مبارزه و تبلیغ، یادآور شد: انقلاب اسلامی اکنون جهانی شده است. اعتماد مردم به امام راحل این تحول را در جهان به وجود آورده است. نباید کاری کنیم که خدای نکرده این اعتماد کمرنگ شود.
وی بر پرهیز از مناسبات دست و پاگیر و پیچیده و وقتگیر اداری و تاکید بر نزدیکی بیشتر به مردم، گفت: فرماندهی بر دل‌ها نیازی به الزمات فرماندهی بر تن‌ها ، ندارد. اولویت روحانیون فرماندهی بر دل‌ها است و نیازی به تشریفات ندارد. مردم از ما چهره گشاده و لبخند نمکین می خواهند.
نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: در ارتش فقط خط انقلاب، ولایت و تدبیر ولایی جاری است. روحانیت باید مراقب رفتار و سخنان خود باشد. کاری نکنید که از سخنان و رفتار شما ضد انقلاب خوشحال شود.
وی مبانی انقلاب را قرآنی، روایی و جامعه شناختی عنوان کرد و ادامه داد: مطمئن باشید این انقلاب به انقلاب امام زمان (عج) متصل خواهد شد. اگر کسی در این موضوع شک کند، در ارتش جایی ندارد. این انقلاب مقدمه نهضت جهانی حضرت مهدی (عج) است. ماشین انقلاب پر قدرتر از آن است که دست اندازها آن را متوقف کند. انقلاب گاهی آهسته و گاهی سریع پیشی می رود اما هرگزمتوقف نخواهد شد.
حجت الاسلام محمدحسنی با تاکید بر اینکه گردنه‌های پیش روی انقلاب بسیار آسان‌تر از گردنه‌های گذشته است، گفت: انقلاب به معنای مبارزه با سختی‌ها است. در مقابله با ناهنجاری ها خودتان را نبازید. گردنه‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و مطمئنا گردنه‌های پیش رو خیلی راحت است.
وی افزود:مطمئن باشید بنده هرگز سیاستهای سازمانی را فدای رفاقتهای غیر سازمانی نخواهم کرد بنابراین توقع عبور از سیاستها بخاطر رفاقت ها را از ذهن خود دور کنید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر لزوم تکریم جانبازان و بازنشستگان ، خانواده شهداء، خاطرنشان کرد: بازنشستگان و خانواده شهداء را به شدت تکریم کنید. یادتان نرود که در این کشور همه مستاجر شهداء هستیم. آن‌ها صاحب خانه هستند. اگر این خانواده‌ها شهید نداده بودند، ما الان اینجا نبودیم.
حجت الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی در ارتش جا افتاده و اگر روزی گره امنیتی و نظامی در کشور رخ بدهد، با انگشتان آحاد رزمندگان با تفکر بسیجی باز خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در ارتش سربازان وظیفه را آینده‌داران این انقلاب و کشور برشمرد و گفت: سربازان وظیفه را دست کم نگیرید. آینده کشور ما در دستان سربازان وظیفه است. که جزیی از جوانان کشور هستند خواهش می کنم روی جوانان حساب باز کنید. با جوانان می‌توان معجزه خلق کرد. مسئولان عالیرتبه کشور از میان همین جوانان خواهد بود.
وی یادآور شد: نمی توانیم در چهاردیواری محبوس باشیم. باید با بیرون هم ارتباط داشته باشیم و در راستای اجرای هر چه بهتر ماموریت‌ها از ظرفیت سایر سازمان‌ها و نهادها بهره گرفت.
حجت‌الاسلام محمدحسنی با تاکید مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: باید فضای مجازی را بشناسیم. مگر می‌شود فرزندان‌مان فضای مجازی را بشناسند و ما مطلع نباشیم. باید سازوکار آشنایی و استفاده مفید از فضای مجازی فراهم کنیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حجت الاسلام محمدحسنی خط انقلاب ولایت ارتش گردهمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور

به گزارش صدای ایران، ژنرال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار دکتر سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرز‌های ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرز‌های مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند