Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی جروزالم پست، پس از آنکه پلیس رژیم صهیونیستی مجموعه‌ای از اتهامات جدید شامل کلاهبرداری، خیانت در امانت و قسم دروغ را علیه «آریه درعی» وزیر امور داخلی این رژیم مطرح کرد، بار دیگر شرایط برای بازگرداندن او به زندان قوت گرفته است.

واحد 433 پلیس رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کرد تحقیقات مشترک خود را با اداره مالیات این رژیم جهت تکمیل پرونده درعی انجام داده است و به زودی پس از تکمیل بررسی ها و اطلاعات خود، آن را در اختیار دفتر دادستانی این رژیم قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات پلیس، شواهد کافی در رابطه با کلاهبرداری، خیانت در امانت، رشوه، پولشویی و فرار مالیاتی درعی را ارائه می دهد. بر اساس این تحقیقات، تعدادی از بازرگانان مبالغ هنگفتی به درعی و اعضای خانواده‌اش پرداخت کرده‌اند تا در شهرک سازی برای آنها سرمایه‌گذاری کند که پرداخت بخشی از این مبالغ پیش از بازگشت او به عرصه سیاست بوده است. همچنین نقل  و انتقالات غیرطبیعی در حساب های بانکی او و اعضای خانواده اش موجب شد، پلیس بار دیگر به فعالیت های اقتصادی وی مشکوک شود.

در راستای این تحقیقات، پلیس متوجه تخلفات مالیاتی او که مبلغی بالغ بر میلیون ها شیکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) است، شد. همچنین ادله‌ای علیه شلومو درعی، وکیل و برادر آریه درعی وجود دارد که حاکی از همکاری آنها با هم است.

این دومین بار است که آریه درعی به اتهام کلاهبرداری، پولشویی و فرار مالیاتی با قانون و زندان مواجه می شود. در سال 2000 میلادی او به عنوان وزیر داخلی رژیم صهیونیستی به دریافت رشوه  متهم و دو سال زندانی شد. او در سال 2012 به سیاست بازگشت و بار دیگر در سمت وزیر امور داخلی وارد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فساد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

امیرعبداللهیان: می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • جلوگیری از فرار مالیاتی چند همتی با شناسایی ۱۴۰ شرکت صوری
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • مقابله با فرار‌های مالیاتی با قدرت دنبال می‌شود