Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:32:18 GMT

کاپیتان هلند و دلیل در آغوش گرفتن داور (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۰۴۲

ویرجیل فن دایک، کاپیتان تیم ملی هلند شب گذشته زننده گل تساوی بخش تیمش برابر آلمان بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته به یک تساوی در زمین آلمان نیاز داشت تا راهی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شود. بازی تا دقیقه 84 با دو گل به سود ژرمن ها بود اما پرومس ابتدا فاصله را به یک گل کاهش داد و فن دایک دقیقه 91 کار را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن دایک که در لیورپول نیز مهره ای ثابت و تاثیرگذار است، در پایان بازی اوویدو هاتگان، داور مسابقه را در آغوش کشید. چهره داور بازی غمزده و متاثر بود و این اتفاق برای بسیاری سوال برانگیز شد.

 

فن دایک در توضیح علت در آغوش گرفتن داور بازی گفت:« او به من گفت که مادرش را به تازگی از دست داده و به همین دلیل درهم شکسته بود و اشک می ریخت. با او همدردی کردم و به خاطر قضاوت خوبش تبریک گفتم. کار کوچکی بود چرا که هیچ چیز نمی تواند غم از دست دادن مادر را جبران کند. امیدوارم خدا به او قدرت و صبر بیشتر بدهد.»

 

 

 

 

تیم ملی هلند لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی هلند لیورپول ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ 4 ماه پیش رسما اعلام کرد که از لیورپول خواهد رفت. او بعد از 9 سال گفت خسته شده و می خواهد یک سال دور از مربیگری باشد. کسی که لیورپول را متحول کرد و به همه جام های مهم رساند، از فصل بعد دیگر روی نیمکت این تیم نخواهد بود و از هفته ها پیش تلاش مدیران برای پیدا کردن بهترین جانشین برای او شروع شده است.

ابتدا صحبت از گزینه هایی چون ژابی و دی زربی بود ولی حالا به نظر می رسد آرنه اسلوت شانس اول نشستن روی نیمکت قرمزها در فصل آینده است و مذاکراتی جدی بین طرفین شروع شده است. مربی هلندی باشگاه فاینورد که در دو سال اخیر توانسته این تیم را قهرمان لیگ و جام حذفی کند.

واکنش‌ها به این تصمیم مدیران لیورپول متفاوت بوده ولی فن دایک، کاپیتان قرمزها، از اسلوت حمایت کرد: «آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلندی است با سبک بازی تیم هایش و فلسفه ای که دارد، او می تواند مربی خوبی برای لیورپول باشد. اما طبق چیزی که خوانده ام و شنیده ام، هنوز چیزی قطعی نشده است و خواهیم دید. ما در فصل آینده روی آن تمرکز خواهیم کرد، هنوز خیلی فاصله داریم.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ