Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری برای پرداخت معوقات کارگران واحد‌های تولیدی و بازنشستگان دستگاهای اجرایی استان خبر داد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جعفر گوهرگانی ظهر امروز در نشست پیگیری مطالبات بازنشستگان، کارکنان، کارگران، نیروهای دستگاه‌ها و واحد‌های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عده‌ای از کارگران به دنبال معوقات خود هستند، اظهار داشت: در این مورد حق با کارگران است که مشکلات مالی سبب اعتراضات آنها شده، اما تجمع در این شرایط سبب سواستفاده رسانه‌های بیگانه و معاند شده و عوارض بدتری را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: وظیفه ما این است که نیاز و دستمزد پرسنل را در طول سال با پیگیری‌های مستمر رصد و تامین اعتبار کنیم که پرداخت شود تا شاهد افزایش تجمع و موج‌سواری برای رسانه‌های بیگانه نباشیم.

گوهرگانی گفت: 70 کارگر شهرداری یاسوج که عموما از قشر زحمت‌کشی هستند نگران پرداخت حقوق خود بوده و تجمعات آنها نشان‌دهنده این است که حقوق و معوقات آنها پرداخت نشده و از معاونت مالی شهرداری و شهردار گلایه‌مند هستند.

وی عنوان کرد: ظرف سه یا چهار روز آینده مشکل حقوق و معوقات کارگران شهرداری یاسوج حل و فصل شود و شهرداری تلاش کند درصدی از مطالبات یا تمام مطالبات آنها را پرداخت کند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات 700 نفر از کارگران سد چم شیر اشاره داشت و بیان کرد: با پیگیری‌های استاندار اعتبار خوبی به این پروژه اختصاص داده شد تا بحث کارگران تا حدود زیادی مرتفع شود و امیدواریم هم نگرانی‌های کارگران که مربوط به سال گذشته بوده برطرف شده باشد و هم با تخصیصی که دولت داده شاهد آبگیری این سددر سال 98 باشیم.

گوهرگانی ابراز کرد: کارگران کارخانه آجر دهدشت هم نگران دریافت مطالبان‌شان بودند که امیدواریم با پیگیری اداره‌کل صنعت و معدن این مشکل هم حل شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در مدت اخیر شاهد تجمع کارمندان و بازنشستگان ادارات متعدد در خود ادارات، در جلوی فرمانداری و استانداری بودیم که کارمندان و  بازنشستگان آموزش و پرورش در راس بودند، گفت: نگرانی‌های این بازنشستگان به‌حق بوده که امیدواریم بتوانیم آنها را حل و فصل کنیم. 

گوهرگانی در رابطه با اینکه پاداش پایان خدمت بازنشستگان علوم پزشکی از سال 94 پرداخت نشده است، گفت: بازنشسته‌ای که 30 سال در این استان محروم خدمت کرده و هزاران مشکل دارد چرا باید مطالبات‌‌ش از سال 94 بماند.

وی از دانشگاه علوم پزشکی خواستار پیگیری مطالبات بازنشستگان این دانشگاه شد و عنوان کرد: دانشگاه باید برای این موضوع وقت بگذارد و از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پیگیری کرده و همچنین باید از طریق وزارت بهداشت اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

انتهای پیام/ن

R41452/P1361/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد

صادق حسنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از پرداخت ۹۶ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: از مجموع ۱‌.۸۶۸ میلیارد تومان بهای برگ سبز خریداری شده معادل ۱.۷۸۰ میلیارد تومان به حساب چایکاران واریز شده است.

به گفته او، شورای قیمت گذاری قیمت خرید هر کیلو برگ سبز درجه یک را با افزایش ۳۰ درصدی ۱۸ هزار تومان و درجه دو را ۱۵ هزار تومان برای سال ۱۴۰۳ اعلام کرده است.

حسنی با بیان اینکه برداشت برگ سبز چای از ابتدای اردیبهشت آغاز می‌شود، افزود: برآوردها حاکی از آن است که امسال میزان تولید چای خشک به ۳۶ هزارتن برسد.

مدیراجرایی سندیکای چای ادامه داد: با توجه به رسوب چای در کارخانجات, استقراض کارخانه‌ها برای پرداخت مطالبات و بدهی بانکی و بدهی سازمان چای خواستار اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی هستیم‌.

او گفت: اولویت واردات چای با خریداران چای داخلی است، لذا واردکنندگان چای خارجی باید اقدام به خرید چای داخلی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد