Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی دانشگاه ارومیه گفت: ۱۴ روز قبل از سفر روحانی به آذربایجان، لیست ۴۰ نخبه دانشگاه ارومیه را برای دیدار با وی به استانداری ارسال کردیم؛ اما یک روزمانده به ما گفتند کارت دعوت برای نخبگان صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از ارومیه، بها ندادن استاندار آذربایجان غربی به نخبگان دانشگاهیان ارومیه تمامی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 دعوت نکردن جامعه نخبگانی دانشگاه ارومیه برای دیدار حسن روحانی جریان جدیدی است که از طرف استانداری آذربایجان غربی شروع شده است و این اتفاق باعث شد اعتراض مسئولان دانشگاه ارومیه به تصمیمات سلیقه‌ای استانداری بیشتر شود.

اعتراضات دانشگاهیان دانشگاه ارومیه بر تصمیمات سلیقه‌ای استانداری در جهت برقرار نیافتن ارتباط مسئولان بلند پایه دولتی با نخبگان دانشگاهی و نگاه سیاسی داشتن به فضای دانشگاه، درد دل مشترک اساتید و دانشجویان نخبه است.

 دیروز حسن روحانی در سفر یک روزه خود به آذربایجان غربی برنامه‌ای را برای دیدار با نخبگان دانشگاهی برنامه ریزی کرده بود که به گفته روابط عمومی دانشگاه ارومیه حتی یک نفراز نخبگان دانشگاه ارومیه در مراسم دیدار حسن روحانی با دانشگاهیان دعوت نشدند.  

مجتبی هادیان، مسئول روابط عمومی دانشگاه ارومیه در مصاحبه با ما با اشاره به دعوت نشدن نخبگان دانشگاه ارومیه در دیدار با حسن روحانی گفت: قبل از سفر رئیس جمهور به استان، در تاریخ ۱۵ آبان،  نامه‌ای را به استانداری جهت استعلام ارسال کردیم تا در مراسم دیدار رئیس جمهور با نخبگان حضور داشته باشند. اسامی ارسالی به استانداری  متشکل از اساتید و نخبگان و مخترعان کشور بودند.

هادیان در ادامه تاکید داشت: طی تماسی که با استانداری بابت گرفتن کارت دعوت داشتیم، پاسخ عجیبی را شنیدیم و به ما گفتند: «هیج کارت دعوتی برای اساتید دانشگاه ارومیه صادر نشده است!»

مسئول روابط عمومی دانشگاه ارومیه افزود: اینکه چرا کارت دعوت برای هیچ کدام از نخبگان دانشگاه ارومیه صادر نشده است برای ما توجیه خاصی ندارد، چون چند روز قبل از سفر رئیس جمهور لیست را به استانداری ارسال کرده بودیم.   دانشجویان دانشگاه ارومیه نیز با اعتراض به بها ندادن و برخورد سلیقه ای استانداری آذربایجان غربی نسبت به دعوت نکردن نخبگان دانشگاه ارومیه در فضای مجازی واکنش نشان دادند که به شرح ذیل است:   میثم شهریاری در توییت خود نوشت؛ آقای روحانی قبول دارم تحمل حرف حق از زبان منتقدین تلخ است لااقل حفظ ظاهر میکردید.     همچنین میلاد یوس نژاد در بخشی از توئیت خود آورده است: نگاه سیاسی به نخبگان، جامعه را نابود میکند آقای استاندار!!    

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: اکبر فتحی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین صادرات محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی بیشترین به ترتیب عراق، امارات متحده، پاکستان، روسیه، افغانستان، ترکیه، ترکمنستان، آذربایجان و قزاقستان بوده است.

وی ادامه داد: آمار مربوط به صادرات نشان می دهد که در سال ۱۴۰۲ صادرات محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی عملکرد خوبی داشته است به طوری که صادرات محصولات کشاورزی استان از نظر ارزش نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۴ درصد افزایش دارد.

وی افزود: از لحاظ وزنی نیز صادرات محصولات کشاورزی به ۳۴۵ هزار تن رسیده که ۱۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

فتحی یادآور شد: خشکبار، شیرینی جات، شکلات، فرآورده‌های غلات، صنایع تبدیلی، گل و گیاه دارویی، محصولات حیوانی، محصولات لبنی و میوه و تره بار از بیشترین محصولات و فرآورده های کشاورزی صادر شده از آذربایجان شرقی در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: قابلیت صادرات انواع تولیدات به سایر کشورها در بخش باغبانی آذربایجان شرقی بسیار بالا است به نحوی که استان در محصولات باغی همچون کشمش و سیب درختی به دلیل کیفیت بالا جزو صادرکنندگان صاحب جایگاه در بازارهای جهانی است و قیمت محصولات باغی همچون سیب نسبت به رقبا حدود ۲۰ درصد بالاتر است و بررسی ها حاکی از آن است که بیش از ۴۰ درصد محصولات باغی استان فرصت صادراتی دارند.

وی یادآور شد: سهم صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی از کشور از نظر ارزشی 5.7 درصد و سهم صادرات محصولات کشاورزی استان از کشور از نظر وزنی ۳.۹ درصد است.

فتحی گفت: ارزآوری هرکیلو محصول صادراتی بخش کشاورزی آذربایجان شرقی به طور متوسط یک دلار است.

 

 

دیگر خبرها

  • سهرابیان از لیست استقلال خط خورد
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو