Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:45:54 GMT

خیابان فرزان بیرجند به طور کامل بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۱۸۴

خیابان فرزان بیرجند به طور کامل بازگشایی شد

بیرجند - ایرنا - خیابان 30 متری طرح فرزان بیرجند پس از تملک 2 هزار متر مربع ملک مسکونی و تجاری، با حضور شهردار بیرجند، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران استانی و شهری بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا شهردار بیرجند روز سه شنبه در آیین بازگشایی این خیابان گفت: براساس اطلاعات موجود این طرح از سال 83 کلنگ‌زنی شده که به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی، مناطق یک و 2 شهر بیرجند را به یکدیگر متصل و به رفع مشکل ترافیک شهر بسیار کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدعلی جاوید افزود: از ابتدای امسال تاکنون هفت میلیارد تومان اعتبار برای تملک املاکی که در مسیر قرار داشته، هزینه شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری شرکت های خدماتی و پس از جابه جایی تاسیسات برق و مخابرات این خیابان تا دهه فجر زیر بار ترافیک برود.
شهردار بیرجند ضمن قدردانی از مالکان املاک طرح فرزان گفت: تمامی تلاش ها بر این بوده که حقی ضایع نشود و امیدواریم برخی موارد که بین راه و شهرسازی و مالکان اختلاف وجود دارد سریع تر رفع شود.
وی افزود: مردم 13 سال این طرح را با ناهنجاری هایش تحمل کردند و امروز اجرای آن می تواند به کام شهروندان شیرین باشد.
جاوید تاکید کرد: قطعا اگر مردم با شهرداری همکاری نمی کردند شاید تا 50 سال دیگر هم این طرح به انجام نمی رسید.
خیابان فرزان که از سه راه اسدی به محله موسی بن جعفر (ع) شهر بیرجند متصل می شود یک معبر با عرض 30 متر است که بیش از 300 متر طول مسیر آن بوده و یک دهنه پل و سه هزار و 250 متر مربع عرشه دارد.
به گفته علی عدل معاون شهردار بیرجند برای زیرسازی، آسفالت و آماده سازی پل 500 میلیون تومان دیگر هزینه خواهد شد.
با اقدامات شورای شهر و شهرداری بیرجند در یک سال گذشته چهره این شهر در حال تغییر است.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی شهری طرح فرزان شهرداری بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • باران های رگباری بیرجند
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • گردنه «تته» بعد از ۵ ماه بازگشایی شد
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد