Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@14:40:08 GMT

افزایش مبلغ وام سفرهای عتبات دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۲۱۴

مدیرعامل بانک ملت: مبلغ وام هوایی به سه میلیون تومان و زمینی به دو میلیون تومان برای اعزام دانشجویان به عتبات عالیات افزایش یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با تفاهم سازمان حج و زیارت، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و بانک ملت، دانشگاهیان راحت تر به زیارت می روند.  بر این اساس به هر یک از زائران دانشگاهی عتبات که به صورت هوایی اعزام شوند سه میلیون تومان و به زائران زمینی دو میلیون تومان وام با سود چهار درصد و بازپرداخت 18 ماهه پرداخت می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین میزان به یک نفر همراه زائر هم تعلق می‌گیرد.  محمد بیگدلی در مراسم امضای تفاهمنامه سه‌جانبه میان سازمان حج، ستاد عمره و عتبات دانشگاهی و این بانک برگزار شد، اظهار داشت: بانک ملت در راستای اعزام زائران به عتبات و در گذشته نیز عمره مفرده، اقداماتی را انجام داده و ۱۵۰ هزار فقره وام با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات به دانشجویان عمره پرداخت کرده است و پس از لغو سفر عمره، تسهیلاتی را برای اعزام‌های زائران به عتبات اختصاص دادیم.

وی افزود: در سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷، ۴۲ هزار فقره وام به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب قرض‌الحسنه به دانشجویان متقاضی اعزام به عتبات عالیات پرداخت کردیم.

مدیرعامل بانک ملت گفت: همچنین هر ساله علاوه بر وام، در تهیه اقلام فرهنگی نیز اقدام کرده و در اختیار ستاد عتبات قرار می‌دهیم که تاکنون ۴۵ میلیارد ریال اقلام فرهنگی تهیه شده است.


منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: افزایش وام وام عتبات سفرهای دانشجویی سازمان حج و زیارت ستاد عمره بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۰۵ نفر از قزوین به حج عمره

بشیر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام زائران به حج عمره اظهار کرد: در سال گذشته قرار بود اعزام حج عمره از سر گرفته شود اما به دلیل وقوع مسئله در ای در پروازها باعث توقف اعزام و تعویق آن شد.

وی افزود: پس از رفع مسائل پیش آمده و مرتفع کردن مشکلات اعزام زائران به حج عمره در سراسر کشور از همین ماه از سر گرفته خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان قزوین اضافه کرد: در اردیبهشت ماه اعزام محدودی را از سراسر کشور به حج عمره شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: از استان قزوین نیز ۵ اردیبهشت ماه یک کاروان ۸۰۵ نفره برای انجام حج عمراه راهی سرزمین‌های وحی خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: این اعزام در سراسر کشور در یک بازه زمانی یک ماهه انجام می‌شود و مدت اقامت زائرین در سرزمین‌های وحی نیز ۱۰ روز خواهد بود.

کد خبر 6085082

دیگر خبرها

  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۰۵ نفر از قزوین به حج عمره
  • تصاویر آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال + فیلم
  • ازسرگیری عمره پس از ۹ سال