Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:13:15 GMT

یک کنسرت و دو رونمایی آلبوم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۲۲۲

یک کنسرت و دو رونمایی آلبوم

همزمان با برگزاری کنسرت «ره عشق» به هنرمندی بردیا صدرنوری و علیرضا چراغچی از دو آلبوم «عاشقانه در باران» و «نیایش» در تالار وحدت رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، آلبوم «عاشقانه در باران» با شعر و دکلمه بابک صدرنوری و موسیقی بردیا صدرنوری و آلبوم بی کلام «نیایش» با تک نوازی پیانو بردیا صدرنوری پنجشنبه اول آذر ماه همزمان با برگزاری کنسرت «ره عشق» به نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و نوازندگی ویولن علیرضا چراغچی در تالار وحدت، به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبوم «عاشقانه در باران» مشتمل بر ۲۱ قطعه موسیقایی با شعر و دکلمه بابک صدرنوری و آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری است که در این اثر ناصر ایزدی به عنوان مدیر موسیقی، پرهام عرب طراح گرافیک، حمیدرضا یاسوری صدا بردار، امید نیک بین میکس  مسترینگ، مریم صدرنوری طراح جلد، مهرناز کرمی مشاور هنری، عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

«عاشقانه در باران»، «رنگین کمان عشق»،«تا بهاری دیگر»، «شاعرتراز همیشه»، «پنجره تنهایی»، «هفت سین»، «صدای فاصله ها»، «با این همه درد»، «سکوت و فریاد»، «باران که می بارد»، «آسمان شاعر شده است»، «وسعت خوشبختی»، «درآغوش باد»، «سفرهای بی انجام»، «خنده های تو»، «آرامش دریا»، «در انتظار مهتاب»، «حدیث دلتنگی»، «هوای تازه»، «بغض هزار ساله» و «انتظار بی پایان»عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده است.

آلبوم بی کلام «نیایش» نیز متشکل از ۹ قطعه بی کلام با نام های «بی کران»،«خواستن»، «ابهام»، «سرگشتگی»، «عشق»، «رویا»، «نیایش»، «بهشت»،«سماع» که بردیا صدرنوری به عنوان آهنگساز و نوازنده پیانو در این اثر حضور داشته است. ناصر ایزدی مدیر موسیقی، پرهام عرب طراح گرافیک، مهرناز کرمی مشاوره هنری، امید نیک بین میکس  مسترینگ، حسین حاجی بابایی عکاس هنرمندانی هستند که در این آلبوم به عنوان اعضای گروه اجرایی حضور دارند.

بردیا صدرنوری  نوازنده پیانو و علیرضا چراغچی نوازنده ویولن ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه اول آذر ماه تازه ترین کنسرت خود را در قالب یک اجرای دو نوازی پیانو و ویولن با عنوان «ره عشق» برگزار خواهند کرد. در این کنسرت قطعاتی در دستگاه های ماهور، اصفهان و چهارگاه با اجرای آثاری از آهنگسازان صاحب نام موسیقی کشورمان از جمله پرویز یاحقی، حبیب الله بدیعی، همایون خرم، اسدالله ملک، انوشیروان روحانی و تعدادی دیگر به مخاطبان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که هواداران تیم میزبان در تدارک استقبال پرتعداد از تیمشان هستند و احتمالا بیشتر ظرفیت ورزشگاه فولاد آره نا را پر خواهند کرد.

در همین حال باشگاه فولاد برای برگزاری یک کنسرت موسیقی برنامه‌‌ریزی کرده و حامد نیسی، خواننده عرب زبان، برای هواداران این تیم اجرا خواهد داشت.

این کنسرت دو ساعت پیش از شروع بازی برگزار خواهد شد و هواداران فولاد می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ از این برنامه مفرح استفاده کنند.

این خواننده عرب زبان پیش از این نیز یک‌بار در استادیوم فولاد آره‌نا اجرا داشت.

باشگاه فولاد همچنین نزدیک به ۴۰ اتوبوس برای ایاب و ذهاب هواداران این تیم در نظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • نخستین اجرای کنسرت بندری آوای موج در سال جدید
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده