Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@22:57:00 GMT

مردم را در برنامه‌های صدا و سیما مشارکت می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۲۳۳

مردم را در برنامه‌های صدا و سیما مشارکت می‌دهیم

به گزارش ایکنا از اصفهان، بهرام عبدالحسینی، امروز سه‌شنبه 29 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شبکه استانی باید بتواند در کل استان خدمت‌رسانی کند، به صورتی که مردم بتوانند در این شبکه چهره‌های خود را در قاب تلویزیون ببینند و صدای خود را در رادیو بشنود.
وی افزود: ما در برنامه‌ای کوتاه مدت تصمیم داریم تا پایان سال تغییراتی در شبکه اصفهان ایجاد کنیم و برهمین اساس برنامه‌هایی همچون خانواده، هشت بهشت و روستا از هفته پیش آغاز شده و در حال پخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان بیان کرد: هدف اصلی و دراز مدت ما این است که بتوانیم جایگاه صدا وسیمای مرکز اصفهان که همیشه در سطح ملی زبانزد بوده را به جایگاه اصلیش برسانیم، زیرا متأسفانه امروز این شبکه تا جایگاه اصلی‌اش فاصله زیادی دارد، به همین دلیل ما از فرهیختگان و اندیشمندان دعوت کرده‌ایم که با تشکیل اتاق فکر از نقطه نظرات آنان بهره‌مند شویم تا جایگاه شبکه اصفهان را ارتقا دهد.
عبدالحسینی افزود: درب سازمان صدا و سیمای اصفهان به روی همه هنرمندان باز است، شبکه اصفهان متعلق به همه مردم می‌باشد، ما به دنبال این هستیم که مردم را در برنامه‌های صدا سیما مشارکت دهیم، ارتباط خوبی با مردم برقرار کنیم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین باشیم .
مدیر کل صدا وسیمای اصفهان در خصوص چشم انداز و برنامه‌های صدا و سیما گفت: استان اصفهان ظرفیت بسیار بالایی در کارهای نمایشی و مستندسازی دارد، برهمین اساس سعی داریم با همکاری هنرمندان اصفهانی تله فیلم، مستند و سریال‌های متنوع آماده کنیم. در واقع استفاده از ظرفیت بالای استان، هدف نهایی ماست .
وی در خصوص برنامه‌های صدا وسیما در ارتباط با چهلمین سال بزرگداشت انقلاب و همچنین صدا وسیمای جمهوری اسلامی گفت: از نیمه دوم سال95 در صدا وسیما، ستادی برای بزرگداشت چهلمین بزرگداشت انقلاب اسلامی تشکیل شد و همه مراکز استان‌ها موظف شدند برنامه‌هایی برای چهلمین سال بزرگداشت انقلاب تدوین کنند.
وی در ادامه افزود: در خصوص برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شبکه اصفهان تا امروز اقدامات خوبی صورت گرفته است و تولیدات آن از اوایل امسال در شبکه استانی و گاها در شبکه‌های سراسری پخش شده و می‌شود.
وی با اشاره به پخش برنامه کارنامه که شنبه‌ها ساعت 21 در شبکه اصفهان پخش می‌شود گفت: این برنامه با هدف آشنایی با اقدامات استانداران اصفهان بعد از انقلاب اسلامی ودر طول این چهل سال است وتا امروز مستند 6استاندار تهیه وظبط وپخش شده ومابقی نیز در دستور کار است.
وی خاطرنشان کرد: مستند «ظرفیت‌های استان اصفهان» در مورد پتانسیل استان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مستند «روایت چهلم» خاطرات آیت‌الله مستجابی قبل و بعد از انقلاب، مستند «عملکرد نظام» قبل و بعد از انقلاب و مستند «میدان انقلاب» در 13 قسمت که به روایت پیشگامان انقلاب می‌پردازد، از مهمترین برنامه‌های تهیه شده برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: صدا و سیما مردم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد