Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:57:35 GMT

تلاش برای جذب پرستار تا افق ۱۴۰۴

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۲۵۰

تلاش برای جذب پرستار تا افق ۱۴۰۴

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر مریم حضرتی که برای بررسی روند ارائه خدمات درمانی به مردم استان بوشهر به این استان سفر کرده است، در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: پیگیری لازم برای جذب ۲۲ نیروی کمک پرستار در قالب استخدامی و افزایش سهمیه نیروی طرحی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان هم گفت: با توسعه صورت گرفته در چند سال اخیر، تعداد تخت‌های این بیمارستان امام خمینی از ۹۶ تخت به ۱۹۲ تخت افزایش یافت.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر نیز با اشاره به خدمات ارائه‌شده در مدت‌زمان کوتاه افتتاح این بیمارستان، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و با همکاری وزارت بهداشت می‌توان بیمارستان امام هادی (ع) را به‌عنوان بیمارستان تخصصی مادر و کودک جنوب استان تبدیل کرد.

دکتر حضرتی ابراز امیدواری کرد: با اضافه شدن پزشکان متخصص در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی سایر بخش‌های این بیمارستان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر نیز گفت: حل مشکلات بیمارستان امام هادی (ع) دیّر را از دغدغه‌های اصلی این دانشگاه است.

دکتر سعید کشمیری افزود: در دو ماه گذشته موفق شدیم یک پزشک متخصص رادیولوژی علاوه بر متخصصان اطفال، داخلی و زنان برای بیمارستان دیّر جذب کنیم که در همین مدت کم خدمات خوبی را به جامعه هدف ارائه داده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کلینیک زخم در بیمارستان دیّر کمک خوبی به بیماران دیابتی و دارای زخم‌های مزمن است که با تلاش کادر مجرب پزشکی و پرستاری در حال اجراست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین با تشکر از مردم دیر برای حمایت از فعالان حوزه سلامت، بیان کرد: دستان خیّران را برای کمک به حوزه سلامت به گرمی می‌فشاریم و آماده هرگونه همکاری با آن‌ها هستیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هیأت همراه در سفری دوروزه به استان بوشهر از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بازدید وضعیت پرستاری این استان را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/ک

تلاش برای جذب ۲۲ نیروی کمک پرستار در کنگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرستار وزارت بهداشت بیمارستان پزشک متخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر

استاندار بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات‌رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

وی با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: یک‌هزار و 700 میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

محمدی‌زاده به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به‌زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه 2 هزار و 500 میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم به‌ویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • تبدیل مددگیرنده به مددکننده راهبرد موفق کمیته امداد