Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار جدید همدان‌ گفت: از هر موضوعی که ممکن است حاشیه و مشکلی برای استان ایجاد کند به طور قطع جلوگیری خواهیم کرد.

‌به گزارش ایسنا، ‌ سیدسعید شاهرخی سه‌شنبه 29 آبان در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار کرد: رمز موفقیت استان همدان وحدت و همدلی است و من نیز قصد دارم در راستای تحکیم این وحدت و هماهنگی بیشتر تلاش کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همدان به واسطه ویژگی‌های منحصربفرد خود به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین انتخاب شده که باید آن را قدر نهاد.

شاهرخی با اشاره به مجاهدت و سابقه ایثارگری استان همدان، یادی از شهدای مدافع حرم به ویژه سردار همدانی کرد و گفت: وجود این ظرفیت‌ها رسالت سنگین مرا به عنوان استاندار گوشزد می‌کند.

استاندار همدان با بیان اینکه افتخارم این است که در شهرستان‌های استان خدمت کردم، افزود: یکی از دلایل علاقمندی بنده برای خدمت در استان وجود مردم خوب در آن است که استحقاق و لیاقت بهترین خدمت‌رسانی را دارند.

وی با قدردانی از محمدناصر نیک‌بخت به خاطر خدماتش، افزود: استان همدان به واسطه مدیریت، سختکوشی و صداقت ایشان رشد کرده است که باید این مسیر را پرشتا‌ب‌تر پیمود.

شاهرخی با تأکید بر اینکه بدون اغراق به مردم استان همدان به واسطه وجود نمایندگان ساعی و توانمند در مجلس تبریک می‌گویم، گفت: بزرگترین سرمایه اجتماعی ما مردم هستند؛ ضمن اینکه فرصت برابر در پذیرش مسئولیت بین بانوان و آقایان را در برنامه دارم.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز باید جوانان نقش‌آفرینی کنند، تصریح کرد: حتما از مدیران جوان و توانمند در بدنه مسئولیتی استان استفاده خواهم کرد چرا که همین جوان‌ها از اول انقلاب کشور را به پیش بردند و امروز نیز باید نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه هیئت اندیشه‌ورز را در استان همدان تشکیل داده‌ایم، از تشکیل خانه احزاب در استان خبر داد و افزود: در حوزه اجتماعی اگر بخواهیم موفق شویم باید به احزاب به صورت واقعی نقش دهیم.

استاندار همدان ارتباط تنگاتنگ با احزاب و رسانه‌های استان فارغ از دیدگاه‌های سیاسی آنها را یکی دیگر از برنامه‌های خود عنوان کرد.

شاهرخی توجه به تولید، اشتغال و جذب سرمایه‌گذار برای توسعه استان و اشتغالزایی را از برنامه‌های خود دانست و با بیان اینکه ما دارای سند اشتغال هستم، گفت: بالاتر از 20 هزار شغل در سال را محقق می‌کنم.

به گزارش ایسنا؛ امروز طی مراسمی از خدمات «محمدناصر نیک‌بخت» تقدیر و «سیدسعید شاهرخی» به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان