Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بدون اشاره به ماهیت اشغالگری این رژیم در سرزمین‌های فلسطینی ادعا کرد اسرائیل به پیمان جهانی مهاجرت سازمان ملل ملحق نخواهد شد و به دفاع از مرزهای خود (!) در مقابل مهاجران غیرقانونی، همانطوری که تاکنون این کار را کرده است، ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به نقل از نتانیاهو اعلام کرد: من به وزارت خارجه دستور دادم تا اعلام کند که اسرائیل به پیمان جهانی مهاجرت سازمان ملل ملحق نخواهد شد یا آن را امضاء نمی‌کند. ما متعهد به حفظ مرزهای خود (!) در مقابل عوامل غیرقانونی هستیم. این همان کاری است که تاکنون انجام داده و همان کاری است که از این به بعد نیز ادامه خواهیم داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم به فهرستی پیوست که همانند رئیس جمهور آمریکا از امضای پیمان جهانی مهاجرت سازمان ملل سرپیچی کردند. پیشنهاد مربوط به پیمان جهانی مهاجرت سازمان ملل پیش از این از سوی شماری از کشورها از جمله آمریکا، مجارستان، اتریش، بلغارستان و جمهوری چک رد شده است. پیمان جهانی مهاجرت سازمان ملل قرار است در ماه دسامبر در کنفرانس سازمان ملل در مراکش به امضاء برسد.  آمریکا نیز پیشتر اعلام کرده بود این معاهده را امضاء نخواهد کرد. در سال‌های اخیر مقامات رژیم صهیونیستی جریان ورود مهاجران آفریقایی به سرزمین‌های اشغالی را به صفر رساندند و مرزهای سرزمین‌های اشغالی با مصر را بستند و در حال حاضر نیز به دنبال فرصتی هستند تا حدود 40 هزار مهاجر غیرقانونی را اخراج کنند.

کنفرانس بین‌دولتی سازمان ملل به منظور تصویب پیمان جهانی مهاجرت منظم، سازمان‌یافته و امن قرار است دهم و یازدهم دسامبر در مراکش برگزار شود.

توافقنامه سازمان ملل در امور مهاجرت که به مدت دو سال بر روی آن کار شده بود، شامل ۳۴ صفحه و ۲۳ هدف برای سیاست بین‌المللی مهاجرت‌ است و در جولای امسال ۱۹۱ کشور توافق کرده بودند که این توافقنامه الزام‌آور نباشد. براساس این توافقنامه، مهاجران به بازار و حمایت‌های اولیه کشور میزبان دسترسی خواهند داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزارت خارجه رئیس جمهور آمریکا بلغارستان چک مراکش مصر بلغارستان رژیم صهیونیستی سازمان ملل مراکش مهاجرت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه

دریافت 1 MB دریافت 963 KB

به گزارش همشهری آنلاین، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شکل رسمی از آغاز مرحله اول عملیات نظامی این رژیم در شرق رفح خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد درحال انجام «حملات هدفمند» علیه حماس در شرق رفح است.

کد خبر 849873 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • آخرین شانس صلح؛ مذاکرات آتش‌بس در قاهره نتیجه بخش است؟