Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:55:13 GMT

حمله زورگیران به پمپ بنزین اسفراین + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۳۸۷

حمله زورگیران به پمپ بنزین اسفراین + عکس

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 3 سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان‌شمالی، سرهنگ «جاوید مهری» با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد سرقت Stealing وجه نقد از پمپ بنزین بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که مأموران بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند، افزود: در بررسی‌ها مشخص شد 3 نفر با هویت نامعلوم پس از مراجعه به پمپ بنزین و انجام سوخت‌گیری نسبت به زورگیری از مسئول پمپ بنزین اقدام کرده و مقدار 5 میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران با بررسی‌ها و بازنگری دوربین‌های مداربسته مستقر در محل موفق شدند این افراد را مورد شناسایی قرار دهند و با هماهنگی مقام قضائی مأموران به محل اختفای این افراد اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

مهری خاطرنشان کرد: هر 3 متهم پس از مواجه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کردند که نهایتاً پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با تأکید بر این‌که پلیس Police با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، یادآور شد: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت فیلم رقص احمد تن تن معروف به شیطان شوشتر + جزییات و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این جوان مکار را می شناسید؟ / او در شمال تهران پرسه می زد +تصاویر لحظه انفجار مهیب یک زن تروریست انتحاری در مقابل پلیس +فیلم فیلم مصاحبه با پیرمرد 95 ساله ایرانی که پدر شد/ او 19 فرزند دیگر هم دارد! جدیدترین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه+تصاویر اقدام نژاد پرستانه یک کافه در تهران !+عکس لباس عروس به قتل رسیده 56 هزار دلار فروخته شد +عکس جوانی به خاطر ارتباط با یک زن نامزد کرجی اش را کشت + عکس مرگ تلخ بیمار اورژانسی در بابل به خاطر بستن راه خودروی آمبولانس + فیلم محکومیت 10 مافیای گندم در ایران + جزئیات و اسامی اخلال گران اقتصادی اعتراف " ممل امریکایی" به سرقت مسلحانه از بانک در تهران بسته حمایتی 200 هزار تومانی به حساب چه کسی واریز شد ؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت Stealing پلیس Police اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان دستگیری پمپ بنزین زورگیران سارق زورگیر عکس فیلم ازدواج دختر پاکستان دانشجو ایران مرد همسرش کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، پنج صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی به عمل‌آمد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد لذا به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت نمایند.

کد خبر 6080636

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت