Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:14:43 GMT

تیم فوتبال گل گهر سیرجان نفت گچساران را مغلوب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۳۹۸

تیم فوتبال گل گهر سیرجان نفت گچساران را مغلوب کرد

گچساران - ایرنا - تیم گل گهر سیرجان در هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور نفت و گاز گچساران را مغلوب کرد.

به گزارش ایرنا، سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: دراین بازی که عصر امروز سه شنبه در استادیوم تختی شهر سیرجان برگزار شد، گل گهر سیرجان با نتیجه سه بر صفر نفت و گاز این شهرستان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل‌های تیم گل گهر سیرجان در دقایق 68،82 و دقایق تلف شده نیمه دوم بازی به ثمر رسیدند.
نفت و گاز گچساران در این فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور تاکنون 3 پیروزی و 3 تساوی و 12 امتیاز کسب کرده است.
نفت و گاز گچساران در فصل 1397-1398 با تیم‌های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، پرسپولیس گناوه، شهرداری بندرعباس و صبای قم در گروه دوم رقابت‌ها قرار دارد.
تیم‌های چوکا تاش، اتحاد کامیاران، شهرداری بم، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، داماش ایرانیان، مقاومت تهران، سردار بوکان، خوشه طلایی ساوه، راه آهن تهران و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم از طریق پلی آف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می‌کنند.
از هر گروه 2 تیم نیز به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.
باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی 55 ساله و پوشش بیش از 91 رشته ورزش قهرمانی یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.
8143/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال نفت گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد

تیم ملی فوتسال ایران با برتری ۶ بر یک برابر قرقیزستان جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد، ولی قرقیز‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود، ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال