Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به مزایده مدال برنز جام جهانی ۱۹۹۸ واکنش نشان داد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از اعضای پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی که در جام جهانی 1998 با این تیم به عنوان سومی دست یافت، مدال برنز خود را که متعلق به همین تورنمنت‌ است را در سایت «the-saleroom.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com» به مزایده گذاشته است. هنوز مشخص نیست که این مدال را یکی از بازیکنان پیشین کرواسی و یا یکی از اعضای کادر فنی این تیم به مزایده گذاشته است. این مزایده قرار است در تاریخ 7 و 8 دسامبر (16 و 17 آذر) برگزار شود و قیمت اولیه آن نیز 7500 یورو اعلام شده و در نهایت به بالاترین پیشنهاد به فروش خواهد رسید.

میروسلاو بلاژویچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی و ایران در این خصوص گفت: من باور نمی‌کنم که یکی از بازیکنان پیشین من مدالش را به فروش گذاشته باشد  چون این مدالی ارزشمند است. شاید مدال مورد نظر به سرقت رفته باشد اما نمی‌شود گفت که داستان از چه قرار است. به هر حال فروشنده این مدال ناشناس نخواهد ماند و چنین چیزهایی در نهایت فاش می‌شوند.

برانکو ایوانکوویچ: اطمینان دارم بازیکنانم با انگیزه‌ای بیشتر از قبل برمی‌گردند/ هرگز بدون ملی‌پوشان در لیگ بازی نمی‌کنیم

بلاژویچ که اخیراً سارقان به آپارتمان وی دستبرد زدند اما نتوانستند مدالش را به سرقت ببرند، تصریح کرد: صادقانه می‌گویم که هر چیزی قیمتی دارد و تنها در ازای قیمت خوبی، مدال جام جهانی 1998 خودم را خواهم فروخت. تا کنون مبالغ زیادی را صرف امور خیریه کرده‌ام، اما هرگز مدال را در این راه نخواهم داد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کنونی پرسپولیس در جام جهانی 1998 فرانسه، دستیار اول بلاژویچ بود و یکی از کسانی است که مدال این تورنمنت را در کارنامه‌ حرفه‌ای خود دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال کرواسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال کرواسی برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ورزشکاران فارسی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، یک مدال نقره و یک برنز  را از آن خود کردند.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد. در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی کشتی گیر استان فارسی تیم ملی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ حریفی از چین به برتری رسید.

رستمی در نیمه نهایی ۱۰ بر صفر کشتی گیر قزاقستانی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت اما  در دیدار نهایی مقابل شینگو هارادا از ژاپن مغلوب شد و مدال نقره را بر گردن آویخت.
**********
امیر رضا ده بزرگی دیگر کشتی گیر استان فارسی هم در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر ، حریفی از چین تایپه را از پیش رو برداشت.

ده بزرگی در دور سوم ، کشتی گیر تاجیکستانی را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت ، اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به فرنگی کار قرقیزستانی واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

ده بزرگی در دیدار رده بندی ، ۹ بر صفر حریف چینی را برد و بر سکوی سوم این وزن ایستاد. 

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد