Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد مشایخی رئیس اداره کتابخانه عمومی آستان‌قدس‌رضوی گفت:در نشست ادبی خوانش متون کهن پارسی، که در ادامه سلسله نشست‌های ادبی خوانش متون کهن برگزار می‌شود به بررسی اسطوره سیاوش در شاهنامه پرداخته و بخش‌هایی از شاهنامه خوانش می‌شود.

وی تصریح کرد: سیاوش مظلوم‌ترین و پاک‌ترین قهرمان شاهنامه است و داستان زندگی او ترکیبی از داستان یوسف، ابراهیم و مسیح را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره کتابخانه عمومی آستان‌قدس‌رضوی با بیان اینکه این دومین مرتبه است که نشست ادبی خوانش متون کهن در یکی از کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی برگزار می‌شود،گفت: این نشست پنج‌شنبه اول آذرماه، از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در محل بلوار شهید رستمی ۳۸، محمدآباد ۵، کتابخانۀ آیت‌الله شیخ هاشم قزوینی با حضور دکتر سیدعلی کرامتی‌مقدم، استاد ادبیات فارسی برپا می‌شود و از همۀ ادب‌دوستان برای شرکت در این دورهمی ادبی دعوت می‌شود.

انتهای پیام//آ.ح   شاهنامه خوانی در کتابخانه آیت‌الله شیخ هاشم قزوینی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این نشست تعدادی از فعالان اجتماعی و فرهنگی به بیان مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.  

دیگر خبرها

  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد