Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر سال که از عمر انقلاب می‌گذرد، حضور جوانان و بسیجیان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب بیشتر نیز شده است.

به گزارش  ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور در حاشیه تجمع اقشار مختلف بسیج در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام(ره) حقیقت همیشه جاوید انقلاب اسلامی است و این امام بزرگوار ما بود، که شجره طیبه بسیج را غرص کرد و شالوده آن را پایه گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ۳ محور اصلی برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: محور اول تبیین نقش مقاومت در اقتدار ایران اسلامی است، باید نقش مقاومت و ایستادگی در تداوم انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین محور دوم را بررسی نقش جوانان در اقتدار انقلاب اسلامی و حفظ کشور، دانست و افزود: اهمیت حضور جوانان در عرصه های انقلاب اسلامی دائما در فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب نیز دیده می شود، ما این سوال را طرح کردیم، که  « یک جوان مومن انقلابی پای کار چگونه می‌تواند در حفظ انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند و موثر باشد؟ » .

غیب پرور اضافه کرد: محور سوم برنامه ها این است، که بررسی کنیم، چگونگی می توانیم در شرایط جنگ اقتصادی از طریق تعامل و همکاری با دولت به کمک مردم بیاییم و فشار مشکلات وارد بر مردم را کاهش دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که پیام حضور پرشور امروز بسیجیان در حرم مطهر امام خمینی(ره) چیست، نیز گفت: این حضور نشان داد، که بسیج نه تنها در این سال ها کمرنگ نشده که هر روز شاهد اعتلا و نقش آفرینی بیش از پیش بسیجیان در صحنه های انقلاب اسلامی هستیم، بسیج واقعا یک معجزه است و هرسال شاهد تقویت حضور بسیجیان در صحنه های مختلف مورد نیاز انقلاب هستیم و این حضور پرشورتر از سال های گذشته است.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این حضور به دلیل آن است، که بسیج ریشه در آرمان های انقلاب اسلامی دارد، این آرمان ها با فطرت جوان های ما منطبق است و به همین دلیل هرسال حضور بیش از پیش جوانان را شاهد هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس سازمان بسيج مستضعفين غلامحسین غیب پرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است

به گزارش روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور در مناطق سیل زده استان اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین گردید.

وی بیان داشت: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان داشت: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کار‌ها و رفع مشکلات تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های باشکوه عملیات وعده صادق شد
  • امیر آشتیانی: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیعی شد
  • بیانیه دانشگاه هنر درباره عملیات وعده صادق