Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شاهرود گفت: همزمان با هفته بسیج اجتماع بزرگ۴۰۰۰نفری بسیجیان در شاهرود برگزار می‌شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سرهنگ دوم پاسدار جواد عبیری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج در شاهرود 210 برنامه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دیدار با ائمه جمعه شهرستان شاهرود، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری حلقه‌های صالحین و غیره را برخی از برنامه‌های هفته بسیج در شاهرود عنوان کرد.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اقدامات متعدد سپاه شاهرود در زمینه اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم گفت: در هفته بسیج به صورت ویژه گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام شده و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

سرهنگ دوم عبیری با اشاره به اجرای طرح‌ محله‌های اسلامی در استان سمنان و شهرستان‌های این استان گفت: همزمان با هفته بسیج نیز دفاتر محله اسلامی در سه محله از شهرستان شاهرود افتتاح می‌شود.

900 برنامه شاخص فرهنگی ورزشی هفته بسیج در مرکز مازندران اجرا می‌شودهمایش بسیج دانشجویی و جشنواره علمی فناوری در کرمانشاه برگزار می‌شودهمایش شکوه مقاومت بسیجیان در مصلی گرگان برگزار می‌شود

وی به برخی از اهداف تشکیل محله‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: محرومیت زدایی، بهداشت و سلامت، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی، ورزشی و قرآنی و غیره برخی از اهداف تشکیل دفاتر محله‌های اسلامی است.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به آغاز اعزام دانش آموزان استان سمنان به اردوهای راهیان نور گفت: در شهرستان شاهرود نیز 700 نفر در سه مرحله به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

سرهنگ دوم عبیری اضافه کرد: در این هفته نیز تا کنون 300 دانش‌آموز دختر به این اردوها اعزام شدند.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود

شهردار بجنورد گفت: نخستین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی سال ۱۴۰۳ به مناسبت هفته شورا، کار و کارگر، معلم و سلامت، روز جمعه برگزار می‌شود.

محمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: نخستین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی سال ۱۴۰۳ به مناسبت هفته شورا، کار و کارگر، معلم و سلامت برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم جمعه، هفتم اردیبهشت در جاده سلامت برگزار می‌شود.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ دقیقه آغاز و به سمت پارک ملی بش قارداش برگزار می‌شود.

کشمیری گفت: برنامه‌های فرهنگی و تفریحی نیز در محل بش قارداش تعیین شده است.

کد خبر 746579

دیگر خبرها

  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر