Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@06:28:07 GMT

158 کیلوگرم موادمخدر در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۵۶۳

158 کیلوگرم موادمخدر در یزد کشف شد

یزد -ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی یزد گفت: در شبانه روز گذشته 158 کیلوگرم مواد مخدر شامل 113 کیلوگرم تریاک و 45 کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودرو سواری زانتیا عبوری در این استان کشف شد.

به گزارش عصر روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین ستوده نیا افزود: در این ارتباط 2 متهم دستگیر، خودرو توقیف و با تشکیل پرونده متهمان تحویل مقام قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متهمان قصد انتقال موادیاد شده را از شرق کشور به استان البرز داشتند که بازداشت شدند.
از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه سال 1396 با دستگیری چهار هزار و 207 متهم ، 28 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که این مقدار در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته، 19 درصد افزایش دارد.
55 درصد کشف مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی و بقیه مربوط به فعالیت‌های انتظامی است، تعداد متهمان دستگیر شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، 6 درصد افزایش دارد.
یزد نقش موثری در ارتباط استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، بعضا راه های آن برای انتقال مواد مخدر مورد استفاده قرار گیرد.
هر ماه 5.5 تا 6.5 میلیون دستگاه خودرو از جاده های استان یزد تردد می کند.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشفيات مواد مخدر يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ویژه ماموران پلیس در شهرستان سراوان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر استان و شهرستان سراوان پس از چند شبانه‌روز کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در شهرستان سراوان مطلع و با رصد لحظه به لحظه تحرکات این باند، پس از شناسایی محل اختفاء قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و در مجموع 500 کیلوگرم تریاک و 100 کیلو حشیش کشف کردند و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در محور اهواز به کرخه
  • کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران