Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@19:04:06 GMT

جاده‌های کندوان و هراز جمعه و یکشنبه یک طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۶۶۸

جاده‌های کندوان و هراز جمعه و یکشنبه یک طرفه می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان: بر اساس اعلام پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ فردا (چهارشنبه) آغاز و تا ۶ صبح دوشنبه پنجم آذرماه برقرار است.

بر این اساس، تردد هر نوع موتورسیکلتی به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در این مدت در محور‌های کندوان و هراز ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محور کندوان

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲ آذرماه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در همین روز از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذرماه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ در همین روز از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.
محور هراز

رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه سی ام آبان ماه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه یکم و ۲ آذرماه وهمچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه سوم آذر و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز یکشنبه چهارم آذر و از ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر دوشنبه پنجم آذرماه از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲ آذرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذرماه نیز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.
-تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز ممنوع می‌باشد.
محور سوادکوه

تردد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر در محور فوق ممنوع است.
وضعیت جوی

براساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امروز سه شنبه جاده کندوان صاف است و هم اکنون دمای هوا این منطقه ۱۳ درجه سانتیگراد است.

همچنین هوای روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در این جاده کوهستانی صاف تا نیمه ابری و دمای هوا در این ۲ روز بین ۲ تا ۱۲ درجه سانتیگراد است.

بر اساس پیش بینی مرکز هواشناسی سیاه بیشه، بعد ازظهر روز جمعه با ورود یک جبهه هوای سرد نخست شاهد باد شدید و سپس بارش‌ها به صورت رگباری که در شب به صورت برف پیش بینی می‌شود و دمای هوا نیز به زیر صفر درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

همچنین در روز شنبه نیز بارش برف ادامه خواهد داشت و دما نیز بین منفی یک تا منفی پنج درجه سانتیگراد خواهد رسید.

منبع: فردا

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی جاده ها هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور