Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@18:09:38 GMT

رویای موفقیت استقلال در گرو خیال پردازی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۶۸۷

رویای موفقیت استقلال در گرو خیال پردازی

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه استقلال پس از خرید مامه تیام و بازی قابل قبول وی در مدت کوتاهی که در استقلال بود هوس کرد یک مهاجم سیه چرده دیگر به نام الحاجی گرو را به تیم اضافه کند تا جای خالی مامه تیام که به امارات سفر کرده بود خالی نباشد.

الحاجی گرو با حضور در استقلال تهران شاید در ابتدا جای خالی تیام را از لحاظ اسم و رسم پر کرد اما به واقع الحاجی کجا و تیام کجا؟

الحاجی گرو بی کفایتی در خط حمله استقلال را به حدی رساند که صدای هواداران متعصب این تیم را هم در آورد و این روز ها مدیران آبی هم به این نتیجه رسیدند که این بازیکنان برای استقلال مفید نخواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی استقلال در جذب الحاجی گرو مهاجم سنگالی فقط و فقط خاطره خوب مامه تیام بود و شاید استقلال در خیال پردازی خارج از چمن سبز رویایش را در گرو، "الحاجی گرو" گذاشت و هم اکنون در شرایط نابسامانی قرار دارد.

مدیران استقلال با جذب الحاجی گرو یک نقطه منفی دیگر در کارنامه خود ثبت کردند و البته شاید آنها نمی دانستند بین دو بازیکن آفریقایی می شود میلیون ها سال نوری فاصله را ثبت کرد.

 الحاجی گرو و  مامه تیام اگرچه از دسته بازیکنان سیاه چرده بوده اند اما روی آنها که مامه را حفظ نکردند و الحاجی را گرفتند سیاه تر است.

بیشتر بخوانید: دست مدافع استقلال شکست پول میلیاردی در حساب باشگاه استقلال خداحافظی قراب و ملکی از باشگاه استقلال

انتهای پیام/

احتمال خروج گرو از استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا دومین رقیب تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال در این فصل خواهد بود. ایتالیایی ها که در کمال تعجب نتوانستند سهمیه مستقیم المپیک را کسب کنند و حالا به دنبال المپیکی شدن از طریق رنکینگ هستند.

*کار راحت برای المپیکی شدن:
این تیم در حال حاضر با 342.43 امتیاز در رتبه سوم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد و با توجه به اختلاف فراوانی که با دیگر تیم های راه نیافته به المپیک دارند، میتوان گفت اگر همان روند سالهای گذشته را در لیگ ملتهای والیبال طی کنند به راحتی راهی پاریس خواهند شد.

*ستاره ها:
سیمونه جیانلی، الکساندر میکلتو، دنیل لاویا، سیمونه آنزانی، جیانلوکا گالاسی، روبرتو روسو، فابیو بالاسو و یوری رومانو ستاره های حال حاضر تیم ملی والیبال ایتالیا هستند که فردیناندو دی‌جورجی سرمربی این بازیکنان است.

*نتایج سال گذشته:
تیم ملی والیبال ایتالیا سال گذشته در تورنمنت های ملی نوسان زیادی داشت، آنها ابتدا در لیگ ملتهای والیبال با شکست برابر تیم ملی والیبال ژاپن از کسب مدال باز ماندند. سپس در جام ملتهای اروپا با شکست مقابل لهستان صاحب مدال نقره شدند و در انتخابی المپیک در ریو در عین ناباوری همگان از کسب سهمیه مستقیم باز ماندند.

*بازی استراتژیک برای ایران:
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال باید به مصاف ایتالیا برود. اگر تیم ملی بتواند با نتیجه سه بر صفر یا یک ایتالیا را شکست دهد با امتیازات فراوانی که در رنکینگ کسب می کند گام بلندی به سوی المپیکی شدن برخواهد برداشت. به همین دلیل این بازی برای ایران استراتژیک و راهبردی است. اگر جیانلی در ترکیب تیم ملی ایتالیا برابر ایران حاضر باشد بازیکنان تیم ملی ایران باید در وهله اول با سرویس های خوب اجازه ندهند توپ ها سالم به این پاسور شش‌دانگ برسد.

البته این احتمال وجود دارد که فردیناندو دی‌جورجی سرمربی ایتالیا به دلیل خستگی ستاره های تیمش از مسابقات باشگاهی، به آنها در هفته اول استراحت دهد که این به سود تیم ملی والیبال ایران خواهد بود. اما اگر با تمام قوا به میدان بیاد تیم ملی کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!