Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی مقوا ساز روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعزام گروههای جهادی در قالب برنامه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی، فرهنگی و عمرانی را از جمله این اقدامات بیان کرد و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 20 هزار جهادگر بسیجی در قالب یک هزار گروه به مناطق مختلف اعزام شده اند.
وی با اشاره به اینکه این برنامه در هفته بسیج با حجم گسترده ای در شرق شهر اصفهان و مناطق محروم اجرایی می شود، اظهار داشت: در هفته بسیج چهار کارگاه کار آفرینی در مناطق محروم شرق شهر اصفهان افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ناحیه بسیج امام صادق (ع) اصفهان ادامه داد: در هفته بسیج جشن ازدواج 60 زوج بسیجی همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزار خواهد شد و 200 جهیزیه با کمک خیرین تهیه و در بین اقشار محروم توزیع می شود.
وی افزود: امسال در طرح پایش سلامت چهارهزار نفر توسط پزشکان بسیجی معاینه شده اند که این برنامه نیز در هفته بسیج ادامه می یابد.
سرهنگ مقوا ساز اضافه کرد: به همت جهادگران بسیجی در سالجاری یکصد خانه برای محرومین مرمت و ساخته شده است.
وی گفت: پویش مطالعاتی کتاب ' سلام بر ابراهیم' در خصوص زندگی نامه شهید ابراهیم هادی با حضور 10 هزار نفر هفته بسیج در بین بسیجیان شرق شهر اصفهان برگزار می شود.
فرمانده ناحیه بسیج امام صادق (ع) اصفهان برگزاری نشست های فرهنگی 'مادرانه'، 'دخترانه' و کارگاههای 'خانواده مقاوم' را از دیگر برنامه های بسیج در این هفته بیان کرد و افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 2 هزار نشست مادرانه با حضور 60 هزار مادر در سطح این ناحیه برگزار شده است.
وی عیادت از بیماران، جانبازان، سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری یادواره های شهدا را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد و ادامه داد: امسال 10 هزار بسیجی این ناحیه از هزار خانواده شهید سرکشی کردند.
سرهنگ مقواساز برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد و گفت: در این هفته 100 مسابقه ورزشی در رشته های مختلف در رده های مختلف بسیج ناحیه امام صادق (ع) در شرق شهر اصفهان برگزار می شود‌.
پنجم آذر روز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است.
از 29 آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است .
ناحیه بسیج امام صادق(ع)، بخش غربی شهر اصفهان را زیر پوشش دارد.
7134 / 2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ازدواج اصفهان امام خمینی امام صادق جانبازان 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم