Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:15:06 GMT

حدود 5 کیلوگرم مواد مخدر در گمرک بازرگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۹۶۶

حدود 5 کیلوگرم مواد مخدر در گمرک بازرگان کشف شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل گمرک بازرگان گفت: ماموران این گمرک طی 2 عملیات موفق به کشف چهار کیلو و 800 گرم تریاک شدند که یکی از این محموله ها در داخل چرخ دنده جاسازی شده بود.

به گزارش ایرنا، علی معصومی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ماموران گمرک بازرگان با هوشیاری و رصد بار همراه مسافران در یکی از این عملیات ها به یک مسافر زن مشکوک شده و به کمک تجهیزات کنترلی به بررسی بار همراه او اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از بازرسی بار مسافر، یک کیلو و 900 گرم شیره تریاک و 60 گرم شیشه همراه این مسافر زن کشف شد.
وی اضافه کرد: ماموران این گمرک در عملیات دیگری موفق به کشف 2 کیلو و 900 گرم تریاک از یک مسافر شدند که در چرخ دنده های پلاستیکی جاسازی شده بود.
وی بیان کرد: این 2 متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
به گزارش ایرنا گمرک بازرگان و شهرستان ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه و با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.
این گمرک در سال 1305 شمسی تاسیس شده و تنها مرز بین المللی بین 2 کشور ایران و ترکیه به شمار می رود که به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است.
7132/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر قاچاق كالا بازرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی مواد مخدر بود را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل ۴ متهم را غافلگیر و در بازرسی از دو خودروی تیزرو در این محل ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش کشف و دو قبضه سلاح جنگی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6088422

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم