Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، حمید فتاحی در نشست خبری بررسی علل عدم مهاجرت مردم به پیام‌رسان‌های داخلی که عصر امروز در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد با اشاره به این موضوع گفت: از پیام‌رسان‌های داخلی فقط در گپ و نوا عضو هستم.

وی ادامه داد: بنگاه‌های رسانه‌ای فضای ضد تبلیغ نسبت به پیام‌رسان‌های داخلی را هدایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتاحی گفت: با توجه به اقداماتی در سند حمایت از پیام رسان داخلی پیش بینی شده بود انتظارات برطرف نشد ما در شکل گرفتن پیام رسان بومی رشد نکردیم.
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت به عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قبال پیام‌رسان‌های داخلی اذعان کرد: این وزارتخانه وظایف خود را در قبال پیام‌رسان‌های داخلی انجام داده اما هنوز توپ در زمین وزارت و دولت قرار دارد.


در حال تکمیل...

169 / 279 فناوری پیام رسان سروش گپ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فناوری پیام رسان سروش گپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال در پیام رسان ایتا

پیام‌رسان داخلی ایتا که ساعتی پیش دچار اختلال شده بود، اکنون در دسترس گرفته است و امکان ارسال و دریافت پیام در آن وجود دارد.

گفتنی است این پیام رسان طی هفته‌های گذشته هم دچار اختلال شده بود و روابط عمومی این پیام‌رسان درباره علت آن توضیح داد به دلیل اشکال فنی در تجهیزات سخت‌افزاری شبکه، ارتباط کاربران با اختلال و قطعی مواجه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • ایرانی ها بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ (+ اینفوگرافی)
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • (اینفوگرافیک) ایرانی‌ها بیشتر از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • انتقاد رییس سازمان فناوری اطلاعات از اختلال مکرر ایتا
  • خوانساری: اختلال پیش آمده در پیام‌رسان ایتا قابل قبول نیست
  • توضیح رییس سازمان فناوری اطلاعات درباره اختلال یک پیامرسان
  • رفع اختلال در پیام رسان ایتا
  • اختلال در پیام رسان ایتا برطرف شد
  • اختلال دوباره در یک پیام‌رسان داخلی