Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه امنیت، بهداشت و اقتصاد کشور است و باید در زمینه تجهیز امکانات لجستیکی و تخصیص منابع اعتباری متفاوت از سایر استان‌های کشور دیده شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمدعلی موهبتی بعد از ظهر امروز در همایش فرماندهان انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه امنیت، بهداشت و اقتصاد کشور است و باید در زمینه تجهیز امکانات لجستیکی و تخصیص منابع اعتباری متفاوت از سایر استان‌های کشور دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در همه جای دنیا خط مقدم جبهه خود را تقویت می‌کنند، چرا که غفلت از تجهیز و به روز کردن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری امنیتی، قطعاً تهدیدات جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

وی نیروی انسانی موجود مجموعه ناجا در سیستان و بلوچستان را با توجه به موقعیت استان ناکافی دانست و افزود: در استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن 1650 کیلومتر مرز خاکی و آبی نیروی انسانی موجود در بخش امنیتی و انتظامی متناسب با حجم کار و موقعیت ژئوپلتیکی منطقه نیست.

موهبتی ضمن اعلام آمادگی بر پیگیری مسائل و مشکلات این بخش، ادامه داد: ساختار و امکانات موجود در استان وظیفه مطالبه‌گری ما نسبت به مسئولین کشوری را دو چندان می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وظایف نیروی انتظامی در حوزه فعالیت، گسترده ترین حوزه فعالیتی دستگاه‌های کشور است و مستقیماً با مسائل اجتماعی و  انسان‌ها در ارتباط است، بنابراین  اقتدار لازم برای حفظ امنیت انسان‌ها از ضروریات محسوب می‌شود.

رئیس شورای تامین استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امنیت پایدار و به دنبال آن توسعه سایر شاخص‌های توسعه‌ای استان علاوه بر تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در گرو انجام وظایف سایر دستگاه‌های خدماتی، آموزشی و اجرایی استان است. 

موهبتی با اشاره به فرموده امام علی(ع) که؛ مردم ستون‌های دین هستند، گفت: مقوله امنیت در جمهوری اسلامی متفاوت با سایر کشورهای دنیا است چرا که پیرو چنین پیشوایانی هستیم و بایستی همه مردم در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند، با مشارکت اجتماعی در راستای حفظ امنیت به وظایف خودشان عمل کنند.

موهبتی از خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه متولیان برقراری نظم و امنیت در راستای اقتدار نظام و اهداف جمهوری اسلامی در استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ز

R7843/P41362/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان

  احمد وحیدی وزیر کشور در دومین روز حضور در سیستان و بلوچستان به همراه محمد کرمی استاندار این استان از مناطق درگیر سیلاب بازدید و دستورات لازم در زمینه رفع مشکلات مردم را صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند