Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مالک روس باشگاه ماربلای اسپانیا در یک اقدام اجباری تصمیم به فروش آن و ترک سمت خود گرفت. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، الکساندر گرینبرگ، بازرگان متمول روسی پست ریاست باشگاه ماربلا را ترک کرد. تیمی که در سطح سوم فوتبال باشگاهی اسپانیا حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این رابطه گفت: همه چیز از فصل گذشته و زمانی که مرا متهم به مشارکت در جرایم سازمان‌یافته و پولشویی متهم کردند شروع شد. در این شرایط سخت روحی و مالی به کارم در باشگاه ماربلا ادامه دادم. با این وجود هزینه‌های زیادی را متقبل شدم. حساب‌های مرا دادگاه اسپانیا مسدود کرده و پرونده به آرامی اما تلخ پیش می‌رود. وکلایم سرشان را به دیوار می‌کوبند اما کسی صدای ما را نمی‌شنود. مسائل چنان پیچیده شدند که در نهایت تصمیم به ترک باشگاه ماربلای اسپانیا گرفتم.

این بازرگان روسی ادامه داد: دیروز داستان من در باشگاه ماربلا به صورت رسمی پایان یافت. شرکت جدیدی از شهر مادرید با مالکان چینی در باشگاه ماربلا آغاز به کار کردند. نمی‌توانم مبلغ فروش ماربلا را فاش کنم و فقط می‌گویم چیز برجسته‌ای نیست. با اعضای باشگاه و بازیکنان ماربلا خداحافظی کردم. در بازی بعدی نیز از هواداران خداحافظی می‌کنم. همچنان طرفدار ماربلا می‌مانم و شاید تجربه‌ام در اسپانیا در فوتبال روسیه به کار آید.

الکساندر گرینبرگ در سال 2012 میلادی به تیم ماربلا پیوست و توانست این تیم را از لیگ دسته‌چهارم اسپانیا به لیگ دسته‌ سوم سوق دهد. ماربلا فصل گذشته نیز در آستانه صعود به لیگ دسته‌دوم قرار داشت اما در بازی مرحله پلی‌آف مغلوب تیم سلتیک B شد.

گالاتاسرای به دنبال هافبک پرتغالی تیم لوکوموتیو مسکو

 

انتهای پیام/

R7858/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان در هفته بیست و دوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال نیروی زمینی تهران به تساوی ۱ بر ۱ رسید.
گفتنی است که تیم فوتبال آینده سازان با یک امتیاز این بازی مجموعاً ۲۴ امتیازی شد.
تیم آینده سازان اردبیل در ۲۲ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۰ شکست کسب کرده است.

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد