Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@04:05:03 GMT

طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد رأی نیاورد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۴۴۴۴

به گزارش پارس نیوز، 

فرهاد فلاحتی‌ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون اظهار کرد: محمد طهرانچی‌ رئیس دانشگاه آزاد مهمان امروز جلسه بود و گزارشی را درباره‌ پذیرش دانشجویان دکترای پزشکی و پیراپزشکی‌ را به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: خوشبختانه بیش از 95 درصد ظرفیت‌ها بدون مشکل مشغول به تحصیل هستند و مشکل برخی دانشجویان با تغییر واحد دانشگاهی رفع و عده‌ای نیز رشته خود را تغییر داده‌اند و با رضایت مشغول تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحتی بیان کرد: طبق گزارش مسئولان دانشگاه آزاد تلاش می‌کنند تا چند درصد باقی مانده از این دانشجویان نیز اغناء و تعیین تکلیف شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد که در دستور کار کمیسیون آموزش قرار داشت در نهایت‌ رأی نیاورد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کمیسیون آموزش و تحقیقات رئیس دانشگاه مجلس شورای اسلامی آموزش و تحقیقات مجلس دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی شورای اسلامی پارس کمیسیون پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید

محمد فاضلی جامعه‌شناس خطاب به روسای دانشگاه‌هایی که برای بورسیه‌ کردن دانشجویان معترض آمریکایی اعلام آمادگی کردند، توییتی منتشر کرد.

فاضلی طی این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

دیگر خبرها

  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • تحصیل رایگان دانشجویان معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تحصیل رایگان دانشجوی اخراجی آمریکایی در ایران؛ کدام دانشگاه‌ها صف کشیدند؟
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران؛ این دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ اسامی